۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حرم الهی به دست حرامیانی افتاده که عظمت آن را نمی‌فهمند
کد خبر: ۲۱۵۳۱۰ نویسنده: آیت الله عابدینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۱ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

حرم الهی به دست حرامیانی افتاده که عظمت آن را نمی‌فهمند

آیت الله عابدینی تصریح کرد: در دوره امام حسین (ع) حرم را از حرم بیرون کردند و هم اکنون نیز حرم به دست حرامیانی افتاده که آن را نمی‌فهمند و با کفر و استکبار همراهی و همدمی می‌کنند.

حرم الهی به دست حرامیانی افتاده که عظمت آن را نمی‌فهمند
آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در حاشیه مراسم استقبال از دو شهید گمنام دفاع قدس و شهید مدافع حرم، گل محمد غلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، گفت: شهدای ما یادآور حماسه‌ها و ایثارگری‌های انبیا و اولیای الهی هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا یادآور حماسه حسینی و وقایع کربلا هستند، افزود: این مراسم ویژگی خاصی دارد، چراکه شهیدی از دیار افغانستان به عنوان مدافع حرم و دو تن از شهدای تفحص شده‌ای که یادگار جنگ تحمیلی هستند نشان می‌دهد اسلام مرز نمی‌شناسد.

عابدینی ادامه داد: همه مستضعفان عالم همراه، یکدل و یکپارچه برای دفاع از عزت مسلمین و برای مقابله با کفر و استکبار جهانی در میدان جنگ حق علیه باطل حضور دارند تا زمینه‌ ظهور حجت حق حضرت مهدی (عج) مهیا شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به پیام شهدا در شرایط کنونی که با کارشکنی‌های حکام آل سعد امکان حضور حجاج ایرانی در مناسک حج وجود ندارد، تصریح کرد: در زمان امام حسین (ع) نیز مانند زمان حال مراسم حج با ولایت و امامت اداره نمی‌شد.

وی ادامه داد: در آن زمان حرم را از حرم بیرون کردند و هم اکنون نیز حرم به دست حرامیانی افتاده که حرم را نمی‌فهمند و با کفر و استکبار همراهی و همدمی می‌کنند.

عابدینی خاطرنشان کرد: به برکت خون‌های مظلوم به ناحق ریخته شده و مظلومیت جانباختگان سال گذشته حادثه منا و شهدای سال 66 امیدواریم حرم از لوث وجود اشغالگران غاصب نجات پیدا کند.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان