۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دولت تدبیر و امید تنها دولت فراجناحی است
کد خبر: ۲۱۴۹۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۸ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

دولت تدبیر و امید تنها دولت فراجناحی است

فرماندار شهرستان البرز در مراسم غبار روبی مزار شهداء عنوان کرد: دولت تدبیر و امید تنها دولت فراجناحی است که از کلیه نگرش‌ها و جناح های سیاسی در اداره امور کشور استفاده می‌کند.

دولت تدبیر و امید تنها دولت فراجناحی است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر جمعی از مسئولان ادارات، نهادها، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان البرز با حضور در گلزار شهدای الوند با آرمان های امام و شهداء تجدید میثاق کردند.
فرماندار شهرستان البرز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد: انقلاب اسلامی در طول حیات خود با مشکلات مختلفی روبرو بوده و دشمنان ما همواره به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند.
عسگری افزود: بسیاری از شخصیت‌های ارزشمند، نیروهای انقلابی و مردم شهرها از نخست وزیر تا رییس جمهور کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب به شهادت رسیدند که ملت ایران هرگز خیانت و شقاوت گروه‌هایی همچون منافقین را از یاد نخواهد برد.
وی ادامه داد: پس از شکست دشمنان انقلاب در ایجاد جنگ داخلی، جنگ تحمیلی بر علیه نظام اسلامی آغاز شد و آنچه که موجب رهاییما از تهدیدات داخلی و خارجی شد رهبری امام خمینی(ره)، وحدت مردم و حمایت آنان از امام راحل بود.
این مسئول در ادامه سخنان خود بیان کرد: دشمنان ما خوب تحلیل کرده بودند که انقلاب می تواند همه نقشه‌های شوم آنان را دراستعمار و استثمار کشورها نقش برآب کند و از همین رو برای مبارزه با حرکت انقلابی امام(ره) تمام تلاش خود را بکار بستند.
نماینده عالی دولت در شهرستان البرز خاطرنشان کرد: هرچه تلاش دشمنان برای نفوذ در لایه‌های مختلف جامعه و ایجاد تفرقه در ارکان نظام بیشتر شد انسجام و همبستگی مردم افزایش پیدا کرد و به این وسیله ما توانستیم مشکلات داخلی و جنگ تحمیلی را با دفاع جانانه پشت‌سر بگذاریم.
عسگری ضمن تأکید بر حفظ انسجام در آحاد مختلف مردم و مسؤولان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تنها دولت فراجناحی است که از کلیه نگرش‌ها و جناح های سیاسی در اداره امور کشور استفاده می‌کند.
وی ابراز یادآور شد: امروز به برکت انسجام درون جامعه و رهبری مقام معظم رهبری، کشورمان در میان نا امنی و آتش افروزی‌های منطقه جزیره ثبات و آرامش است.
در پایان این مراسم حاضران با تقدیم شاخه‌های گل به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.
انتهای پیام/3009

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان