۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مهدوی; سلامتی‌ام از همه چیز مهمتر است/ وقتی لیاقت خدمت ندارم، چه باید بکنم؟
کد خبر: ۲۱۴۲۶۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مهدوی; سلامتی‌ام از همه چیز مهمتر است/ وقتی لیاقت خدمت ندارم، چه باید بکنم؟

رئیس مستعفی فدراسیون هندبال گفت: سلامتی ام از همه چیز مهمتر است و به همین دلیل استعفا کردم.

مهدوی; سلامتی‌ام از همه چیز مهمتر است/ وقتی لیاقت خدمت ندارم، چه باید بکنم؟

سید ابوالحسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درمورد دلایل استعفایش از فدراسیون هندبال اظهار داشت: استعفایی که هفته گذشته نوشته بودم را سرانجام برای وزیر ورزش ارسال کردم. شب گذشته جلسه‌ای با مرتضی بانک داشتم و وی اجازه داد که من این کار را بکنم.

وی ادامه داد: دوستان پیشنهاد دادند که نایب رئیسی سرکار باشد تا من پس از بهبود شرایطم بتوانم بازهم به عنوان رئیس به کارم ادامه دهم، اما من شخصاً با این موضوع مخالف هستم و ترجیح می‌دهم سرپرستی انتخاب و پس از آن هم بار دیگر انتخابات برگزار شود.

رئیس مستعفی فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: تصمیم دارم از اول شهریور ماه به فدراسیون نیایم. برای استعفایم هم حرفی با وزیر ندارم؛ هرچند که می‌دانم وی مرا دعوت خواهد کرد تا با هم صحبت کنیم، اما واقعیت این است که سلامتی‌ام ار هرچیزی مهمتر است.

مهدوی گفت: وقتی لیاقت خدمت ندارم، چه باید بکنم؟ از شرایطی که برایم پیش آمده است ناراحت نیستم، چراکه حتماً خدا خواسته است که من نتوانم دیگر در این بخش خدمت کنم. شخصاً از نیت خودم کاملاً خبر دارم و خوشحالم که توانستم یک سال و نیم به هندبال خدمت کنم.

وی درمورد سفر می آبادی به ریو برای تماشای مسابقات المپیک، تصریح کرد: خدا شاهد است که حتی یک ریال هم از حساب فدراسیون برای سفر می‌آبادی هزینه نشده است. وی 10 روز مرخصی گرفته و با شرایطی که کلاهدوزان، داور بین‌المللی هندبال برای تهیه بلیت داشت توانست به برزیل برود.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان