۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دشمنان مملکت را درمان می کنیم چه برسد به هنرمندان/ بیانیه صادر شده از جانب جراحان عمومی کذب است
کد خبر: ۲۰۸۵۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دشمنان مملکت را درمان می کنیم چه برسد به هنرمندان/ بیانیه صادر شده از جانب جراحان عمومی کذب است

قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت درباره بیانیه ای که به تازگی از جانب جراحان عمومی در فضای مجازی مطرح شده، توضیحاتی را ارائه داد.

دشمنان مملکت را درمان می کنیم چه برسد به هنرمندان/ بیانیه صادر شده از جانب جراحان عمومی کذب است
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛برخی سایت ها و خبرگزاری ها خبر صدور بیانیه‌ای از جانب جراحان عمومی مبنی بر عدم درمان هنرمندان منتشر کردند که در پایین این بیانیه نوشته شده بود با پادرمیانی وزیر بهداشت این اقدام عملی نشد، لذا این خبر را از ایرج حریرچی قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت جویا شدیم.

حریرچی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین جوان درباره این خبر که گفته شده "جراحان از معاینه هنرمندان خودداری می کنند"، گفت: آن چیزی که در سایت ها منتشر شده که جراحان هنرمندان را نمی بینند، کذب محض است.

وی تصریح کرد: طبق گفته مسئول بیمارستان بهمن، این هنرمند (نیما طباطبایی کارگردان مستندساز) را چند تن از جراحان دیدند و درباره نوع جراحی مذاکره کردند و با توجه به اینکه پزشک بیمار، قصد سفر داشته و نمی توانسته مسئولیت مراقبت‌های پس از جراحی برای یک مدت طولانی را برعهده بگیرد، او را عمل نکرده است.

حریرچی گفت: اخبار منتشر شده درباره بیمارستان یا کل جراحان کاملا کذب است و هیچ پایه و اساسی ندارد. 

وی بیان کرد: جامعه پزشکی و جراحی کشور در زمان جنگ با تقدیم چند جراح شهید، علاوه بر درمان مجروحان ایرانی حتی عراقی های مجروح و اسیر را نیز درمان می کردند و تفاوتی بین ایرانی ها و دشمن در ارائه خدمات قائل نمی شدند.

قائم مقام وزارت بهداشت اعلام کرد: نمی دانیم چه کسانی از انتشار اخباری که صحت ندارد، نفع می برند.
 
وی تاکید کرد: بیانیه‌ای در این زمینه صادر نشده و اصلا نوشته ای مبنی براینکه وزیر بهداشت در این خصوص پادرمیانی کرده، وجود ندارد و ما نیز از فضای مجازی چنین اخباری را شنیده ایم.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان