۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آل سعود در نهایت استیصال به یک گروهک مطرود متوسل شده است/خیال باطل آل سعود برای ناامن کردن ایران
کد خبر: ۲۰۸۳۸۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آل سعود در نهایت استیصال به یک گروهک مطرود متوسل شده است/خیال باطل آل سعود برای ناامن کردن ایران

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: آل‌سعود به خیال اینکه ایران را به ناامنی بکشاند دست به دامن گروهک مطرود منافقین شده ولی نمی‌داند که منافقین هرچه در توان داشتند انجام دادند و نزدیکی با آن‌ها فقط استیصال عربستان را می‌رساند.

آل سعود در نهایت استیصال به یک گروهک مطرود متوسل شده است/خیال باطل آل سعود برای ناامن کردن ایران

علیرضا معینی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین با بیان اینکه دشمنی آل سعود با جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب مشخص بود، گفت: اینکه آل سعود پس از انجام تمام اقدامات علیه ایران حالا به منافقین نزدیک شده است نشان می‌دهد که آل سعود به نهایت استیصال و ضعف رسیده زیرا این گروهک مطرود ملت هستند و در داخل کشور نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی افزود: آل‌سعود پس از تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که علیه ایران داشته است حالا دست به دامن گروهکی شده که سالیان سال مطرود و منفور ملت ایران هستند و همین مسئله نشان می‌دهد که آل سعود قرار است با گروهک‌های مطرود به یکباره نابود شود.

معینی ادامه داد: این حرکت عربستان به این معنی است که آل‌سعود دیگر چیزی ندارد و نمی‌تواند هیچ اقدامی انجام دهد زیرا تمام نقشه‌هایی که علیه ایران داشته است را انجام داده و شکست خورده و حالا به یک گروهک ورشکسته متوسل شده و این مأموریت آخرشان است که واقعا نهایت ضعف آل سعود را می‌رساند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه آل‌سعود جایگاهی بین مردم دنیا و حتی مردم عربستان ندارد، اظهار داشت: این‌ها باید از سرنوشت اردوغان عبرت بگیرند زیرا تا زمانی که به ارباب‌شان خوش خدمتی می‌کنند می‌توانند سرپا باشند و پس از آن از سر راه برداشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه آل‌سعود به دنبال پیوند داعش با منافقین است، گفت: این مسئله نهایت ضعف عربستان را می‌رساند، شاید تصور می‌کنند داعش و منافقین به لحاظ نزدیکی عمل و عقیده می‌توانند سبب شوند که ایران به ناامنی کشیده شود ولی مردم ایران بیدار هستند و نیروهای جمهوری اسلامی تا به حال اجازه ندادند که دشمن دست از پا خطا کند، شاید آل سعود می‌خواهد که منافقین به عنوان شعبه داعش در ایران فعال شوند ولی آن‌ها نمی‌دانند که این گروهک سال‌ها قبل هر‌آنچه در توان داشته انجام داده و دیگر نمی‌تواند کاری کند و حتی با پیوند با داعش نیز کاری از پیش نمی‌برد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان