۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بهروان; بعید می‌دانم برنامه لیگ قهرمانان در روز تاسوعا یا عاشورا تغییر کند
کد خبر: ۲۰۸۱۰۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بهروان; بعید می‌دانم برنامه لیگ قهرمانان در روز تاسوعا یا عاشورا تغییر کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: AFC برنامه بازی‌ها را از مدت‌ها قبل داده و بعید می‌دانم بازی‌‌های لیگ قهرمانان آسیا در روزهای تاسوعا یا عاشورا تغییر کند.

بهروان; بعید می‌دانم برنامه لیگ قهرمانان در روز تاسوعا یا عاشورا تغییر کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، غلامرضا بهروان در مورد برنامه‌های لیگ برتر فوتبال در تیم ملی اظهار داشت: به خاطر اردوی تیم ملی لیگ را دو، سه روز زودتر آغاز کردیم. تیم ملی باید به ایتالیا برود و پس از بازگشت 11 شهریور با قطر بازی می‌کند. پس از آن باید در جنوبی‌ترین قسمت چین با این تیم به میدان برود. خوشبختانه برنامه‌ریزی خوبی شده و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی در مورد تداخل بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با تاسوعا و عاشورا عنوان کرد: ما در این زمینه اقدام کردیم که همزمان نشود، اما آنها برنامه‌های خود را از مدت‌ها قبل دادند، مکاتبات و مذاکرات لازم را انجام دادیم، اما بعید می‌دانم تغییری انجام شود چون با بازی‌های بعدی تداخل پیدا می‌کند. فکر می‌کنم اگر ساعت مسابقات را جلو بکشیم، بهتر شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه وضعیت تبلیغات محیطی به کجا کشید، گفت: در این روزها دائماً در جلسه هستیم و فکر می‌کنم تا فردا بتوانیم برنده را اعلام کنیم.

بهروان در مورد رأی محرومیت تماشاگران استقلال هم گفت: این رأی قطعی است و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/MW5SA2

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان