۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ناحیه صنعتی طارم به بهره برداری رسید
کد خبر: ۲۰۷۸۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

با حضور استاندار قزوین؛

ناحیه صنعتی طارم به بهره برداری رسید

ناحیه صنعتی طارم در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار آماده سازی شده و مهیای ساخت و ساز و استقرار واحدهای تولیدی است.

ناحیه صنعتی طارم به بهره برداری رسید
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حميدرضا خانپور، مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين عصر روز گذشته(جمعه) در مراسم بهره برداري از ناحيه صنعتي طارم كه با حضور فریدون همتی استاندار و سیده حمیده زرآبادی و داوود محمدی نمایندگان قزوین، آبیک و البرز در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: ناحيه صنعتي طارم با سرمايه گذاري 23 ميليارد ريال آماده جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي است.
وی اذعان کرد: با بهره‌برداری از این ناحیه صنعتی، این مکان که در 30 هکتار آماده سازی شده است، مهیای ساخت و ساز و استقرار واحدهای تولیدی است كه اولویت استقرار واحدهای تولیدی در این ناحیه صنعتی با واحدهای مربوط به صنایع تبدیلی محصولات غذایی از جمله زیتون است.
این مسئول ابراز کرد: براي اجراي پروژه‌هاي عمراني و زيربنايي شامل زيرسازي، جدول گذاري و آسفالت بلوار و خيابانهاي اصلي، اجرای شبکه روشنایی و توزيع برق، حفر چاه آب و خط انتقال آب و فضای سبز بالغ بر 23 میلیارد ریال توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعتبار صرف شده است.
خانپور تصريح كرد: هم اکنون چهار قرارداد براي راه اندازي واحد تولیدی در این ناحیه صنعتی از سوی شرکت شهرک های صنعتی با سرمایه گذاران منعقد شده است.
وی در مراسم افتتاح این ناحیه صنعتی گفت: در مرحله اول بنا است تا 30 واحد با یک هزار نفر اشتغال در این ناحیه مستقر و مشغول به کار تولید شوند.
گفتنی است، شبكه آبرساني هم راه اندازي و عملیات اجرایی یکی از این چهار واحد نیز همزمان با افتتاح ناحیه صنعتی طارم سفلی آغاز و کلنگ آن به زمین زده شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان