۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رویکرد منفعلانه سازمان ملل در قبال فاجعه کشمیر بی‌آبرویی روز افزون این نهاد را به دنبال دارد
کد خبر: ۲۰۷۳۳۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رویکرد منفعلانه سازمان ملل در قبال فاجعه کشمیر بی‌آبرویی روز افزون این نهاد را به دنبال دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با محکومیت کشتار مسلمانان در کشمیر از سکوت مجامع مدعی حقوق بشر انتقاد کرد.

رویکرد منفعلانه سازمان ملل در قبال فاجعه کشمیر بی‌آبرویی روز افزون این نهاد را به دنبال دارد

سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، با ابراز تأثر و تاسف و محکومیت کشتار مسلمانان بیگناه و بی‌دفاع کشمیر، از سکوت مرگبار مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر در قبال جنایات اخیر در این منطقه به شدت انتقاد کرده و و رویکرد مدعیان دروغین حقوق بشر را بسیار مزورانه و ریاکارانه و دارای استانداردهای چندگانه معرفی کرد.

وی با اشاره به وقایع تلخ چند روز گذشته در کشمیر و سرکوب و کشتار شدید مسلمانان بیگناه و مظلوم این منطقه به دست نظامیان هند، از وجدان‌های بیدار درخواست کرد زوایا و ابعاد جنایت صورت گرفته در چند روز گذشته در این منطقه را تبیین و روشن کرده و نسبت به اطلاع رسانی و محکومیت آن با استفاده از تمام ابزارها اقدام کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: شدت خشونت و قساوت اعمال شده از جانب نیروهای امنیتی و نظامیان هند بر علیه مسلمانان بی دفاع منطقه کشمیر فراتر از حد تصور و به اندازه‌ای است که سر وزیر ایالت جامو و کشمیر این واقعیت تلخ را پذیرفته و نخست وزیر آن کشور هم در جلسه اضطراری بررسی حوادث کشمیر به خشونت و قساوت نیروهای امنیتی در سرکوب شدید مسلمانان اذعان کرده است.

ساداتی نژاد با ابراز تاسف از سکوت رسانه‌ای و عدم اطلاع رسانی فجایع چند روز گذشته در منطقه کشمیر و سکوت مرگبار مجامع مدعی حقوق بشر، این رسانه‌ها و مجامع را به اتخاذ رویکردهای مزورانه و ریاکارانه و در پیش گرفتن استانداردهای چندگانه متهم کرد.

وی در خاتمه عنوان کرد: در پیش گرفتن موضع سکوت و رویکرد منفعلانه سازمان ملل و شورای امنیت در قبال این فاجعه و رخدادهای دردناک مشابه در بحرین و یمن و دیگر نقاط موجب بی اعتباری و بی‌آبرویی روز افزون این نهاد بین المللی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان