۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تحلیلی بر واقعه تروریستی در نیس فرانسه
کد خبر: ۲۰۶۳۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۵ ساعت: ۱۷:۲۷ ↗ لینک کوتاه

سناریوی انتقال ناامنی؛

تحلیلی بر واقعه تروریستی در نیس فرانسه

انگشت اتهام در حوادث تروریستی اروپا متوجه صهیونیست‌ها است. صهیونیست‌ها با ايجاد ناامنی در آسیا و آفریقا و راه‌ ‌اندازی موج مهاجرت آوارگان به اروپا، سناریوی انتقال ناامنی به کشورهای اروپا را دنبال می‌کنند.

تحلیلی بر واقعه تروریستی در نیس فرانسه
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،رضا سراج کارشناس مسائل استراتژیک در کانال تلگرامی خود نوشت:

حادثه تروریستی فرانسه:
مردمی که روز ملی فرانسه را در شهر « نیس » جشن گرفته بودند با حمله تروریستی مواجه شده و توسط کامیون به زیر گرفته شدند. کشته های حمله‌ی تروریستی شهر « نیس »  به بیش از 80 نفر و تعداد زخمی ها نیز به  120 نفر رسیده که حال 45 نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است. اگر چه داعش رسما تا کنون مسؤولیت این حمله را به عهده نگرفته ولی رسانه‌های این جریان تلویحا اقدام شب گذشته را به داعش منتسب کرده‌اند. اولاند رئیس جمهور فرانسه در واکنش به واقعه نیس گفت « کل فرانسه در معرض خطر تروریسم اسلامی است »

پشت صحنه حوادث تروریستی در اروپا :
انگشت اتهام در حوادث تروریستی اروپا متوجه صهیونیست‌ها است. صهیونیست‌ها با ايجاد ناامنی در آسیا و آفریقا و راه‌ ‌اندازی موج مهاجرت آوارگان به اروپا، سناریوی انتقال ناامنی به کشورهای اروپا را دنبال می‌کنند. ناامنی و تقویت روند ملی گرایی در اروپا، موضوع حقوق فلسطینی‌ها و حساسیت بر مسئله شهرک ‌سازی را در اروپا به محاق ‌برده و موج مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی را مهار می‌نماید. ایجاد ناامنی، تقویت جریان راست افراطی در اروپا، بویژه در فرانسه را بدنبال خواهد داشت و اتحادیه اروپایی را با خطر تجزیه مواجه می سازد. از منظر صهیونیست‌ها این روند و اقدام مشابه آن در آمریکا، نهایتاً باید منجر به بیگانه هراسی و اسلام ستیزی در اروپا و آمریکا شده و زمینه‌ساز دخالت غربی‌ها در منطقه غرب آسیا و آرمگدون (جنگ آخرالزمان) گردد.

واکنش روحانی چه خواهد بود؟

خون اروپایی‌ها رنگین‌تر از عراقی‌ها می‌شود؟ در حالیکه روحانی برای حمله تروریستی الکراده بغداد سکوت اختیار کرد؛ آیا برای حمله تروریستی فرانسه پیام تسلیت صادر می کند؟
 
انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان