۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین متاسفانه دولت تا به امروز عهدشکنی‌های آمریکا را در برجام توجیه کرده است
کد خبر: ۲۰۵۸۴۹ نویسنده: روح الله عباسپور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۳ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

کارشناس سیاسی:

متاسفانه دولت تا به امروز عهدشکنی‌های آمریکا را در برجام توجیه کرده است

روح الله عباسپور بیان کرد: متاسفانه دولت تا به امروز عهدشکنی‌های آمریکا را در برجام توجیه کرده است و این رویه فقط به ضرر کشورمان تمام می‌شود.

متاسفانه دولت تا به امروز عهدشکنی‌های آمریکا را در برجام توجیه کرده است
روح الله عباسپور، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با بیان اینکه در امضای هر قرارداد یا معاهده‌ای با بیگانگان باید منافع کشورمان به طور جدی مدنظر قرار بگیرد، گفت: یک سال از تصویب برجام می‌گذرد اما تا به امروز چه قدم مهمی برای منافع ایران برداشته شده است؟
وی در ادامه افزود: در زمان تصویب مفاد برجام در مجلس نهم، نمایندگان از سوی دولت تحت فشار بودند تا برجام هرچه زودتر تصویب شود و آنها پیگیر مطالبات کشورمان باشند، پس چرا تا به امروز فقط ایران اسلامی امتیازاتی را داده است؟
نماینده مجلس نهم با بیان اینکه برخی از دولتمردان به این جمله رهبری که آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد نیستند، توجه نکردند، اذعان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز شاهد انواع توطئه‌ها از سوی سران آمریکا برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم و این نگاه آنها حتی با لبخند و دیپلماسی نرم دولت یازدهم هم تغییر نکرده است، پس نباید خوش بین بود.
وی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت جزو روحیه رزمندگان ایران در 8 سال دفاع مقدس بود و پس از آن قرار نیست حتی در سخت ترین شرایط و فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها تسلیم شویم.
عباسپور با بیان اینکه اقتدار امروز ایران به واسطه مقاومت‌ در برابر استکبار جهانی است، بیان کرد: در پسابرجام تعداد زیادی از مسئولان دولتی از عمل نکردن غربی‌ها به مفاد برجام گلایه کردند و حتی اعتراف کردند که این قرارداد برای کشورمان منفعتی نداشته است.
وی با بیان اینکه در پسابرجام آمریکا نسبت به ایران جسورتر شده است، عنوان کرد: پس از تصویب برجام آمریکا دوباره ایران را تحریم کرده است، از پول‌های بلوکه شما ما برداشت کرد و معاملات بانکی ایران در خارج از کشور هنوز حل نشده، امروز دولت چگونه ادعای موفقیت آمیز بودن مذاکرات را دارد؟
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: متاسفانه دولت تا به امروز عهدشکنی‌های آمریکا را در برجام توجیه کرده است و این رویه فقط به ضرر کشورمان تمام می‌شود؛ زیرا مشخص نیست که چه زمانی قرار است تعهدات ایران برای راستی آزمایی به غرب تمام شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان