۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شناگران ایران در رقابت های شنای مجارستان در دو ماده به آب زدند
کد خبر: ۲۰۲۵۲۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شناگران ایران در رقابت های شنای مجارستان در دو ماده به آب زدند

تیم ملی شنای ایران در دومین روز حضور خود در بوداپست از صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر آزاد و فینال ۱۰۰ متر قورباغه به رقابت با شناگران دیگر کشورها پرداخت.

شناگران ایران در رقابت های شنای مجارستان در دو ماده به آب زدند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، ملی‌پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب‌های مورد نیاز، در مسابقات ملی مجارستان شرکت کردند. این رقابت‌ها که از  9 تا 12 تیر 1395 به میزبانی شهر بوداپست برگزار می‌شود برای شناگران ایران حکم آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک را دارد.
جمال چاوشی‌فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی‌شاد زیر نظر عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی در این رقابت‌ها حضور دارند. ملی‌پوشان در مجموع این چهار روز 17 بار مسابقه می‌دهند که  هر شناگر در یک یا دو ماده تخصصی شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد.
روز دوم این رقابت‌ها با حضور سه شناگر ایران درحال پیگیری است. با توجه به تغییر در برنامه مسابقات و جابه‌جایی دو ماده 50 و 100 متر آزاد، امروز شناگران ایران در مرحله مقدماتی ماده‌ 100 متر آزاد مسابقه دادند و فردا شاهد حضور آنها در 50 متر خواهیم بود. آریا نسیمی‌شاد هم که روز گذشته موفق به صعود به فینال ماده 100 متر قورباغه شده بود، عصر امروز باید در این ماده به آب بزند.
در مسابقات ماده 100 متر آزاد آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی به ترتیب با رکورد 52/58 و 52/75 به سکوی پایان رسیدند. عصر امروز و در فینال ماده 100 متر قورباغه هم آریا نسیمی شاد با ثبت زمان یک دقیقه و چهار ثانیه و 12 صدم ثانیه به کار خود پایان دادند.
در ادامه تلاش شناگران ایران در راه کسب سهیمه المپیک، فردا (جمعه) هر پنج شناگر ایران در ماده‌های 100 متر کرال پشت، 50 متر قورباغه و 50 متر آزاد به آب می‌زنند.

انتهای پیام/ر
 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان