۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین باغدارنیا; در اعزام دختر نوجوان به ارمنستان نقشی نداشته‌ام/ دو ماه پیش به وزارت ورزش اطلاع دادم
کد خبر: ۱۸۹۳۷۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

باغدارنیا; در اعزام دختر نوجوان به ارمنستان نقشی نداشته‌ام/ دو ماه پیش به وزارت ورزش اطلاع دادم

سرپرست پیشین سبک‌های آزاد کاراته گفت: به هیچ عنوان از دختر نوجوانی که در مسابقات ارمنستان شرکت کرده شناخت ندارم و در اعزام آنها نقشی‌ نداشته‌ام.

باغدارنیا; در اعزام دختر نوجوان به ارمنستان نقشی نداشته‌ام/ دو ماه پیش به وزارت ورزش اطلاع دادم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، پس از منتشر شدن فیلم مبارزه دختر ایرانی در رینگ ارمنستان، مسئولان فدراسیون کاراته و ورزش‌های رزمی به هیچ عنوان مسئولیت این اعزام را برعهده نگرفته‌اند و مدعی شده‌اند که مبارزه کردن این دختر ایرانی در داخل قفس هیچ ارتباطی به این دو فدراسیون ندارد.

مجید باغدارنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در پاسخ به این سوال که آیا عکس‌های منتشر شده شما کنار رینگ و کنار ورزشکار بانوی ایرانی مرتبط به مسابقات اخیری است که در ارمنستان برگزار شده یا خیر، گفت: بنده به هیچ عنوان در این مسابقات حضور نداشتم و از این دختر نوجوانی که در مسابقات ارمنستان با آرم سبک من وارد قفس شده است هیچ شناختی ندارم. اصلا نمی‌دانم این نفرات چه کسانی هستند. عکس‌ها نیز مربوط به این رقابت‌ها نیست.

وی در ادامه افزود:‌ چند روزی است که پیگیر این موضوع هستم و از بچه‌هایی که در مسابقات MMA شرکت می‌کنند سوال کردم که آنها چه کسانی هستند. البته طی این چند روز اخیر برخی‌ها مدعی شدند که 10 نفر راهی این رقابت‌ها شده‌اند، اما واقعیت این است که 16 نفر در این مسابقات شرکت کرد‌ه بودند.

سرپرست پیشین سبک‌های آزاد کاراته در پاسخ به این سوال که آیا این نفرات کاراته‌کا هستند یا خیر،‌ گفت: نه به هیچ عنوان این نفرات کاراته‌کا نیستند و تنها در لباس آنها آرم سبک من بوده که قطعا برای رسیدگی به حق و حقوقم شکایت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانید آنها برای چه رشته‌ای هستند یا خیر، عنوان کرد: فقط شنیده‌ام در مسابقات کیک‌جیتسو حضور پیدا کرد‌ه‌ا‌ند و چون برایم خیلی مهم نبود حساسیت نشان ندادم، اما پس از آنکه مطلع شدم با آرم سبک من در این مسابقات شرکت کرد‌ه‌اند، بدون شک پیگیر این موضوع خواهم شد. البته بارها این دوستان در مسابقات کیک‌بوکسینگ هم شرکت کرده‌اند. قطعا فردی که این نفرات را به چنین مسابقاتی اعزام می‌کند را پیدا خواهم کرد. تنها این را می‌گویم که مجید باغدارنیا به هیچ عنوان در این اعزام‌ها دخالتی نداشته است.

باغدارنیا در پاسخ به این سوال که گویا یک فرد ارمنی که در ایران زندگی می‌کند لابی ورزشکاران ایرانی در چنین مسابقاتی است آیا شما از این فرد شناخت دارید یا خیر، گفت:‌ به هیچ عنوان این فرد را نمی‌شناسم و ارتباطی نیز با او ندارم.

وی در ادامه افزود: به خاطر سبکی که دارم به این مسابقات دعوت می‌شوم و برای اینکه با آنها قرارداد ببندم راهی مسابقات می‌شوم. من به وزارت ورزش هم نامه نوشته‌ام. اینکه من در چنین مسابقاتی بوده‌ام را قبول دارم اما اصلا در اعزام‌ها هیچ نقشی نداشته‌ام. در ضمن این رقابت‌هایی که طی چند روز گذشته فیلم آن منتشر شده مربوط به آبان ماه سال گذشته است.

سرپرست پیشین سبک‌های آزاد کاراته در ادامه، عنوان کرد: این اتفاقاتی که پیش آمده را 2 ماه پیش به مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کردم که این قضایا وجود دارد و باید یک برنامه‌ریزی انجام دهیم،‌ چرا که این مسابقات در ایران طرفدار دارد و حتی به آنها اعلام کردم که بیایید در ایران این مسابقات را برگزار کنیم. این مسابقات در قزاقستان، ارمنستان، گرجستان و ... برگزار می‌شود. همه نفرات انفرادی راهی این مسابقات می شوند و آنجا دور هم جمع می‌شوند.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ در این رقابت‌ها رقص‌های آنچنانی و اتفاقاتی که نمی‌توان گفت رخ می‌دهد. تمام این قضایا را دو ماه پیش به مسئولان وزارت ورزش اطلاع داده‌ام. حتی گفته‌ام که مسئولیت برون مرزی را به من واگذار کنید تا همه جا را کنترل کنم و حتی اجازه نمی دهم یک خلافی رخ دهد.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان