۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ارزیابی اسدالله امرایی از نمایشگاه کتاب
کد خبر: ۱۸۴۲۴۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ارزیابی اسدالله امرایی از نمایشگاه کتاب

اسدالله امرایی می‌گوید: بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران در مجموع خوب بود.

ارزیابی اسدالله امرایی از نمایشگاه کتاب

اسدالله امرایی می‌گوید: بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران در مجموع خوب بود.

این مترجم در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات و کتاب صبح قزوین ، درباره بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در شهر آفتاب برگزار شد همچنین اظهار کرد: البته نمایشگاه حاشیه‌هایی هم داشت که نسبت به سال قبل کمتر بود. به عنوان نمونه چند کتاب را که مجوز داشت جمع‌آوری کردند.

او در ادامه گفت: در نمایشگاه با ناشرانی که ترجمه‌های مرا چاپ می‌کنند دیدار می‌کردم و برای امضای کتاب یا پاسخ به پرسش‌های بازدیدکنندگان به غرفه‌های‌شان سر می‌زدم؛ اکثر آن‌ها راضی بودند.

امرایی با اشاره به شلوغی‌ نمایشگاه کتاب بیان کرد: بازدید مردم از نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب عالی بود. روز اول به علت ناهماهنگی حضور مردم کم بود اما از روزهای بعد بازدیدکنندگان زیادی به نمایشگاه آمدند. جمعیت حاضر فوق تصور بود و خود ما این استقبال گسترده را پیش‌بینی نمی‌کردیم.

او با بیان این‌که دسترسی به شهر آفتاب آسان بود گفت: من از طریق مترو و اتوبوس به شهر آفتاب می‌رفتم. مردم از هر دو طریق می‌توانستند به راحتی به محل برپایی نمایشگاه برسند. البته در روزهای نمایشگاه مترو شلوغ بود، اما من راحت بودم.

این مترجم سالن‌های مجموعه نمایشگاهی را مناسب برپایی نمایشگاه کتاب دانست و گفت: دسترسی سالن‌ها خوب بود و فضای بین غرفه‌ها امکان حرکت را فراهم می‌کرد. به علت فضاسازی مناسب بازدیدکنندگان به راحتی می‌توانستند کتاب‌ها را ببینند. من دو یا سه مورد شاهد بازدید مسئولان ارشاد از نمایشگاه کتاب بودم که از مشکلات غرفه‌داران نیز می‌پرسیدند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان