۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فتنه ۸۸ سناریویی پیش بینی شده بود
کد خبر: ۱۸۲۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور:

فتنه ۸۸ سناریویی پیش بینی شده بود

رئیس زاده گفت: شواهد، مدارک و مستندات فراوانی وجود دارد که اثبات می‌کند فتنه ۸۸ سناریویی از پیش تعیین شده بود و بحث تقلب در انتخابات چیزی نبوده که یک دفعه به وجود آيد.

فتنه ۸۸ سناریویی پیش بینی شده بود

 هفتمین همایش بسیج جامعه پزشکی ،هفتمین عمار 7 با حضور مسئولین استانی و محمد رئیس زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی کشوری در دانشگاه علوم پزشکی (پردیس) برگزار شد.

به گزارش صبح قزوین ٰمحمد کاظمی فر رئیس کانون بسیج اساتید پزشکی در این مراسم اظهار داشت: در حماسه 9 دی،بصیرت و میثاق با ولایت سبب پیروزی شد.
البته باید دانست که بصیرت و ولایت همیشه با هم مرتبط هستند.

وی در ادامه گفت: حرکات و رفتار رهبر معظم انقلاب نه تنها راهنما بلکه معیار مااست.
افرادی که در حماسه 9 دی خواستار برهم ریختن نظام جمهوری اسلامی بودند موجب دل شکستگی رهبر انقلاب شدند.
باید این حماسه درسی برای آینده و جلوگیری از تکرار این اتفاقات باشد که این میسر نمی شود مگر اینکه با هشیاری برای انقلاب اسلامی قدم برداریم و پشیبانش باشیم .

وی با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، تصریح کرد: اینکه بگوییم 9 دی یوم الله است یک حرف احساسی و بی سند نیست و اگر خوب به ابعاد آن فکر کنیم می‌فهمیم که این روز یوم‌الله است.
به فرموده رهبر معظم انقلاب  وقتی به ابعاد این قضایا فکر کنیم دست قدرت الهی و روح حسینی را در  می یابیم  که موجب خلق حماسه 9 دی شد.

رئیس زاده با تبریک سالروز حماسه 9 دی اذعان داشت: شواهد، مدارک و مستندات فراوانی وجود دارد که این قضیه را اثبات می‌کند که فتنه 88 سناریوی از پیش تعیین شده بود و بحث تقلب در انتخابات چیزی نبوده که یک دفعه به وجود آيد.
 شواهد و مدارک نشان می‌دهد که بیگانگان از قبل این برنامه را طرح‌ریزی کرده بودند و با زیر سئوال بردن  قوانین کشور و نیز تشکیل کمیته صیانت از آرا، فتنه سال 88 را به وجود آوردند.

وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) که شروع فتنه را هواپرستی و بدعت  دانست، گفت: بدعت‌هایی که با قانون اساسی در تضاد است سبب شروع فتنه شد و زمانی که انتخابات تا 12 شب ادامه داشت ساعت 11 شب توسط یکی از کاندیداها اعلام پیروزی شد.

رئیس زاده بیان کرد:حماسه عظیم 40 میلیونی کشور تبدیل به جلوه‌ای زشت در چشم دنیا شد به نحوی که تمام رسانه‌های غربی و مخالف با نظام جمهوری اسلامی این جلوه زشت را به تصویر کشیدند.

وی در پایان با اشاره به حوادث 16 آذر و پاره شدن عکس امام(ره) افزود: وقتی سران فتنه در اهداف خود ناکام شدند شروع به اهانت کردند و کار را به جایی کشاندند که در 7 دی مصادف با روز عاشورا  دشمنی خود را به همه نشان دادند.
در برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار شد با پیوندزدن و یا ارتباط شهدای کربلا و شهدای جنبش سبز تنفس مصنوعی به جریان فتنه‌ای بدهند که در حال خاموش شدن بود ولی ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران با خلق حماسه 9 دی بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند و گذشته از سلایق سیاسی همگی یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و ولایت تجدید  بیعت کردند.

انتهای پیام/ 7007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان