۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستلزم تدوین سند آمایش صنعت است
کد خبر: ۱۷۴۵۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۰ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستلزم تدوین سند آمایش صنعت است

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: بخش اعظم مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان ناشی از سوء مدیریت است.

رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستلزم تدوین سند آمایش صنعت است
 به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، دومین جلسه شورای اداری البرز که مزین به نام شهید حاجعلی خمسه ای بود با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در محل کانون پرورش فکری شریفیه برگزار شد.
فرمانداری شهرستان البرز، رضا عسگری در این جلسه گفت: بخش اعظم مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان، ناشی از سوء مدیریت در این واحدهاست.
وی ادامه داد: اگر دستگاه های متولی مقوله صنعت، اطلاعات منسجمی را در قالب سند آمایش صنعت تدوین کنند، به شناسایی وضع موجود در این بخش کمک شایانی می کند.
عسگری اعلام کرد: اگر مدیریت مطالعه گر و کارآمد در برخی از واحدهای صنعتی بحرانی وجود داشته باشد، در این صورت حلقه مفقوده کاهش تولید و صادرات هم به راحتی شناسایی می شود و حتی می توانیم نگاه عالمانه ای در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی داشته باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان با یادآوری بدهی های انباشته شده برخی از واحدهای صنعتی عنوان کرد: اگر سهام واحدهای صنعتی در بورس در حال رشد بوده و سیر صعودی دارد پس نباید با تعدیل نیروی کار در آن شرکت ها مواجه باشیم و چنین اتفاقی نیازمند آسیب شناسی وضعیت پیش رو است.
وی در ادامه تاکید کرد: نباید بگذاریم مشکلات واحدهای صنعتی پس از رسیدن به نقطه بحرانی مورد بررسی قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم با اشاره به کمبود فضای آموزشی در ناحیه شهری مهرگان تصریح کرد: جبران کمبود فضای آموزشی به همت و توجه ویژه ادارات کل راه و شهرسازی و تجهیز و نوسازی مدارس نیازمند است.
وی ادامه داد: میزان سرانه فضای آموزشی اجرا و تحویل داده شده در این ناحیه شهری، تنها 35 سانتی متر است که با نیاز جمعیت روبه رشد و فزاینده ناحیه شهری مهرگان تطبیقی ندارد.
عسگری در ادامه جلسه با تاکید بر عدم تحویل مدارس ساخته شده در مهرگان از سوی دستگاه های متولی به آموزش و پرورش،از واگذاری این فضاهای آموزشی به بخش خصوصی انتقاد کرده و گفت: تنها اهتمام دستگاه های متولی در اجرا و تحویل این واحد های آموزشی، مشکلات موجود را مرتفع می نماید.
در پایان این جلسه نیز از تلاش های فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از پرسنل نیرو ی انتظامی شهرستان البرز به منظور ارائه خدمات شایسته و ایجاد فضای امنیت و آرامش در جامعه تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان