۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین فعال سازی واحدهای نیمه فعال وغیرفعال ازمهمترین برنامه های حوزه تولید در سال جاری
کد خبر: ۱۷۳۹۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۹ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین مطرح کرد

فعال سازی واحدهای نیمه فعال وغیرفعال ازمهمترین برنامه های حوزه تولید در سال جاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: فعالسازی و راه اندازی واحد های نیمه فعال ، غیر فعال و راکد از برنامه های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال جاری است .

فعال سازی واحدهای نیمه فعال وغیرفعال ازمهمترین برنامه های حوزه تولید در سال جاری
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، علی پرزحمت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به عزم و جدیت دولت محترم تدبیر و امید در اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جاری گفت: فعالسازی و راه اندازی واحد های صنعتی غیر فعال، نیمه فعال و راکد از برنامه ها و اهداف اصلی این سازمان ، جهت اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال 95 است.
وی با تاکید بر اهمّیت راه اندازی و فعالسازی واحد های غیر فعال و نیمه فعال در بهبود وضعیت اشتغال استان بیان کرد: حفظ وضعیت موجود واحد های تولیدی استان و برنامه ریزی جهت راه اندازی واحد های غیر فعال و راکد تاثیر بسزای در جهت رفع معضل بیکاری و ارتقاء وضعیت اقتصادی خانواده ها خواهد داشت.
این مسئول خاطر نشان کرد: به منظور عملیاتی کردن این طرح، جمع آوری و تکمیل اطلاعات مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی از ابتدای سال جاری تحت عنوان طرح بروز رسانی اطلاعات واحد های صنعتی در استان آغاز گردیده و تا کنون اطلاعات بیش از 70 درصد از واحد های صنعتی استان بروزرسانی شده و تا آخر این هفته نیز تکمیل خواهد شد.
مهندس پرزحمت همچنین بیان کرد: نیازسنجی، اولویت بندی و جمع بندی و تکمیل اطلاعات از دیگر برنامه های این سازمان پس از اجرای طرح بروز رسانی اطلاعات واحد های صنعتی در جهت راه اندازی و فعالسازی واحد های غیر فعال و راکد صنعتی است.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم امسال وزارت صنعت،معدن و تجارت تخصیص اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان جهت ارائه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در سطح کشور می باشد ولی تا کنون میزان اعتبار اختصاص یافته به این استان مشخص نشده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: با اجرایی شدن طرح پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، بخشی زیادی از مشکلات مربوط به کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش واحد های تولیدی و صنعتی مرتفع می گردد.
وی در پایان اظهار کرد: امید واریم در سال جدید با ایجاد تعامل وهمکاری گسترده بین دستگاه های اجرایی خدمات رسان و بانک ها با صنایع و تولید کنندگان، بتوانیم گام های عملی موثری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات حوزه تولید استان برداریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان