۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین انتقاد آیت الله نوری همدانی از صداوسیما
کد خبر: ۱۶۶۲۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۷ ساعت: ۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

انتقادازرسانه ملی؛

انتقاد آیت الله نوری همدانی از صداوسیما

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید از کم توجهی صدا و سیما به سخنرانی های مذهبی و پخش در ساعات نامناسب از رسانه ملی انتقاد کرد.

انتقاد آیت الله نوری همدانی از صداوسیما
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،وی روز پنجشنبه در دیدار تعدادی از مبلغان حوزه علمیه قم افزود: متاسفانه صحبت های ارزنده از علمایی که با انقلاب همراه هستند که حاصل سال ها کسب علمشان است در پاسی از شب در شبکه های تلویزیون پخش می شود که عموم مردم در حال استراحت می باشند، ولی فیلم هایی که هیچ محتوایی برای مخاطب ندارند را در ساعاتی پخش می کنند که بیننده زیادی دارند.


آیت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود خطاب به مبلغان گفت: شغل شما بسیار حساس و مفید است و دنباله شغل انبیاست، از این جهت افتخاری است که این امر را صحیح انجام دهیم.

وی با بیان روایتی افزود: هرکس با تبلیغ خود یک نفر را احیا کند، توانسته رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد و همچنین یکی از چیزهایی که باید در حوزه ها به آن توجه شود، تربیت مبلغان نمونه در عرصه های مختلف است، تا بتوانند در جامعه تاثیرگذار باشند.

وی اضافه کرد: حوزه های علمیه انقلابی هستند؛ سعی کنید حوزه را همچون سابق انقلابی نگه دارید، لذا کار شما بسیار مقدس و عالی است.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که باید ارکان انقلاب، اهداف، ثمرات و برکات و همچنین خطراتی که انقلاب را تهدید می کند را بشناسیم، گفت: حوزه علمیه باید در طرح های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره به میدان بیاید.

وی همچنین با بیان این که استکبار ستیزی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و به آمریکا نرمش
نشان ندهیم اظهارداشت: باید اسلام ناب را ترویج دهیم و مردم را همیشه روشن و آگاه نگه داریم و سعی کنیم با بیان روایات و قرآن، مسائلی یاد دهیم که به کار مردم بیاید.

این مرجع تقلید ارکان انقلاب را اسلام ناب، مردم و ولایت فقیه بیان کرد و افزود: باید نقش ولایت فقیه را در جامعه اسلامی بیان کنیم و سعی کنیم انقلابی بمانیم.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی معاون تبلیغ و آموزش های
کاربردی حوزه های علمیه با ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت و برنامه های مبلغان، اظهارداشت: معاونت تبلیغ در برنامه های تبلیغی خود چشم اندازی را تعریف کرده است و در ورای آن جلساتی را با مبلغان نمونه گذاشته تا شیوه های تبلیغی خود را بیان کنند و در جهت انقلابی ماندن جامعه و حوزه سهم بسزایی داشته باشند. 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان