۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نرم افزار كاربردي خلاصه آمار آموزش و پرورش استان طراحی شد
کد خبر: ۱۶۳۱۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۲ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش، برنامه‌ريزي و نيروي انساني آموزش و پرورش قزوین:

نرم افزار كاربردي خلاصه آمار آموزش و پرورش استان طراحی شد

معاون پژوهش، برنامه‌ريزي و نيروي انساني آموزش و پرورش استان قزوین از طراحی نرم افزار كاربردي خلاصه آمار آموزش و پرورش براي نخستین بار در استان خبر داد.

نرم افزار كاربردي خلاصه آمار آموزش و پرورش استان طراحی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خيرالله رحماني معاون پژوهش، برنامه‌ريزي و نيروي انساني آموزش و پرورش قزوین از تشکیل 10 جلسه كارگروه نظارت و ارزيابي برنامه‌هاي حوزه معاونت هاي اداره كل خبر داد و گفت: این جلسات با هدف پايش نتايج و ميزان تحقق اهداف برنامه‌هاي پنجم توسعه و عوامل دستيابي يا عدم دستيابي شاخص‌هاي تعيين شده در اسفند 94 و فروردين 95 با حضور نمايندگان حوزه‌هاي تخصصي اداره كل برگزار شد.

معاون پژوهش،برنامه ريزي و نيروي انساني آموزش و پرورش استان در ادامه بیان کرد: اپليكيشن (نرم افزار كاربردي) نسخه اندرويدي خلاصه آمار سال تحصيلي 95-94 آموزش و پرورش استان قزوين طراحي شد.

وی بیان کرد: این نرم افزار کاربردی براي اولين بار در استان قزوين طراحي شده است و در نخستین جلسه كميته برنامه‌ريزي استان رونمايي مي‌شود.

رحمانی تصریح کرد: اين نرم افزار از اول ارديبهشت 95 براي دسترسي علاقه‌مندان در سايت معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی و نیز سایت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در اين نرم افزار کاربردی آمار و اطلاعات مربوط به تعداد پرسنل، مدارس، كلاس، دانش‌آموزان آموزش و پرورش استان قزوين در سال تحصيلي 95-94 و نمودارهاي تحليلي آمار دانش‌آموزان، آموزشگاه‌ها و پرسنل از بدو تأسيس اداره كل و ... وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: طراحي اين اپليكيشن با هدف صرفه جويي و كاهش استفاده از كاغذ در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل و با اهداف دولت الكترونيكي و همچنين گسترش فرهنگ حفاظت از محيط زيست انجام شده است.

رحماني در بخش دیگر سخنان خود از تشکیل کمیته‌های برنامه ریزی مناطق آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: اولويت هاي اقدامي كميته‌هاي برنامه ريزي مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان قزوين در فروردين ماه 95 تعيين شد.

معاون پژوهش،برنامه‌ريزي و نيروي انساني استان خاطرنشان کرد: اولويت تعيين شده برای کمیته‌های برنامه ریزی شامل راهكارها و اقدامات كميته برنامه ريزي منطقه در اجراي سند تحول بنيادين، نقد و بررسي ميزان تحقق برنامه سال تحصيلي 95-94 در شش ماهه اول در كارگروه نظارت و ارزيابي برنامه‌هاي منطقه و بررسي تصميمات كارگروهاي تخصصي و كارگروه نظارت و ارزيابي برنامه منطقه به صورت مستمر در كميته برنامه ريزي منطقه می‌باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان