۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طي ايام نوروز مرخصي زندانيان با سابقه سرقت هم ممنوع است
کد خبر: ۱۵۲۲۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ ساعت: ۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

طي ايام نوروز مرخصي زندانيان با سابقه سرقت هم ممنوع است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: علاوه بر سارقان، زندانياني كه با جرائم غير سرقت در زندان هستند ولي سابقه سرقت دارند نيز در تعطيلات نوروزي ممنوع است.

طي ايام نوروز مرخصي زندانيان با سابقه سرقت هم ممنوع است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نياركي در جلسه ستاد پيشگيري از جرائم خاص استان قزوین كه در سالن جلسات دادسراي عمومي و انقلاب قزوين برگزارشد، اظهار کرد: براي ايام نوروز براساس روال سالانه مرخصي همه سارقان لغو شده است كه برنامه‌هايي را براي تدبير هر چه بهتر اين موضوع تدارك ديده‌ايم.

وي ادامه داد: حتي در اين زمينه تأكيد ما براين است كه زندانياني كه به دليل غيرسرقت در زندان باشند، در صورت داشتن سابقه سرقت از گرفتن مرخصي محروم هستند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه كرد: با توجه به تجربه سال‌هاي قبل براي ايام پاياني سال معتادان متجاهر و كارتن خواب‌ها را جمع آوري مي‌كنيم، در حقيقت هر آنچه لازم انجام مي‌دهيم تا با شيوه‌هاي تجربي و قانونمند بستر و شرايط را براي تعطيلاتي آرام و توأم با امنيت براي مردم فراهم كنيم.

در ادامه مختاری، معاون دادستان قزوین تصريح كرد: جرائم مرتبط با نوروز نیازمند تدابیر خاص است از اين رو دستورات لازم برای اجرای قانون و نظم در جامعه از سوی دستگاه قضایی برای مراجع انتظامی صادر شده است و برای وظایف سایر دستگاه‌ها نیز تأکید و سفارش‌های لازم انجام شده است.

وي يادآورشد: در خصوص محکومان و زندانیان پرونده‌های سرقت و مواد مخدر تدابیر اندیشیده شده است تا برای پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات این تدابیر اجرایی شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان