۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین منتخبان در انتخابات خدمتگذار مردم و نظام باشند
کد خبر: ۱۴۶۱۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از بیانات ائمه جمعه در خطبه‌های روز گذشته؛

منتخبان در انتخابات خدمتگذار مردم و نظام باشند

ائمه جمعه استان قزوین در خطبه های نماز جمعه روز گذشته تاکید کردند: منتخبان مردم در انتخابات خدمتگذار مردم و نظام باشند و از فرصتی که برای خدمتگذاری فراهم شده است استفاده کنند.

منتخبان در انتخابات خدمتگذار مردم و نظام باشند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، گزیده‌ای از بیانات ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته به شرح ذیل است:
تاکستان
آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان گفت: انتخابات آزمون بزرگی بود که ملت با نشاط و پرشور در صحنه انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و این حضور به کشور روح تازه و امید دمید و در مقابل توطئه‌ها بیمه کرد.
آبیک
در آبیک حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهر به 15 اسفند روز درختکاری و آغاز همکاری منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: حفاظت و حراست از این منابع ملی وظیفه ملی و دینی است.
الوند
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: با تمام شدن رقابت‌ها، امروز زمان رفاقت‌ها به منظور حل مشکلات اقتصادی مردم است که با تقویت اقتصاد مقاومتی بسیاری از آن‌ها قابل رفع است.
بوئین زهرا
حجت الاسلام رضوانی امام جمعه موقت شهر بوئین زهرا با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات اعلام کرد: منتخبان مردم خدمتگذار مردم و نظام باشند و از فرصتی که برای خدمتگذاری فراهم شده است استفاده کنند.
آوج
در شهر آوج نیز حجت الاسلام هاشمی درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان برجسته قزوینی را تسلیت و یاد و خاطره وی را گرامی داشت و اظهار کرد: این هنرمند هنر خود را در خدمت قرآن و ترویج معارف دینی قرار داد.
اقبالیه
حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه به هفته نیکوکاری و تاسیس کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این نهاد خدمات ارزشمندی ارائه کرده است و ایام پایانی سال نیکوکاران بیشتر به نیازمندان کمک کنند.
خرمدشت
حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر خرمدشت گفت: حماسه مردم در 7 اسفند وظیفه مسئولان به ویژه منتخبان مردم در خدمت رسانی را سخت کرده است.
اسفرورین
حجت الاسلام زارعی امام جمعه شهر اسفرورین اقدامات عربستان سعودی در منطقه را جنایت بزرگ علیه مردم آزاده منطقه ذکر و این امر را محکوم کرد.
الموت
حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت به هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: کاشت درخت در شرایط فعلی یک ضرورت است و دین مبین اسلام بر حفظ و صیانت از منابع خدادادی تاکید فراوان دارد.
محمدیه
حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه با اشاره به اهمیت کمک به مستمندان و نیازمندان در تعالیم دینی هفته احسان و نیکوکاری را گرامی داشت و قشرهای مختلف مردم را برای کمک به نیازمندان در آستانه سال نو دعوت کرد.
سگزآباد
حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه سگزآباد به 20 اسفند روز ملی راهیان نور اشاره و آن را بهترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ذکر کرد.
ارداق
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر ارداق گفت: مرم در انتخابات گذشته حضور پرشوری داشتند و این حضور حماسی مردم می‎طلبد که خدمات صادقانه‌ای به آنان انجام شود.
ضیاء‌آباد
نماز عبادی- سیاسی این هفته ضیاء آباد به امامت حجت الاسلام جعفری امام جمعه این شهر اقامه شد و وی از حضور مردم در جشن نیکوکاری قدردانی و بر کمک بیشتر به نیازمندان تاکید کرد.
دانسفهان
حجت الاسلام انصاری امام جمعه دانسفهان افزود: پیام انتخابات شکوهمند ایران به جهانیان این بود که ایران استوار، پایدار، مقاوم و وفادار به آرمان‎های انقلاب اسلامی است.
شال
حجت الاسلام موسوی شالی در نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت حضرت زهرا(ع) گفت: شأن و منزلت آن بانوی بزرگ باید حفظ و فضای جامعه فاطمی باشد.
خاکعلی
حجت الاسلام بیگدلو امام جمعه شهر خاکعلی نیز به 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی گفت: فضای سبز، جنگل و منابع طبیعی از ضرورت‌های زندگی بشر و حفظ و نگهداری آن وظیفه همگانی است.
محمود آباد نمونه
حجت الاسلام سماواتی امام جمعه محمودآباد نمونه به منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شوای اسلامی تاکید کرد: همه باید دست به دست یکدیگر داده و با انسجام و یکپارچگی در راه اعتلای کشور بکوشیم.
آبگرم
حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهر آبگرم احسان و نیکوکاری و هفته منابع طبیعی را گرامی داشت و بر کمک خیران به نیازمندان، حفظ منابع طبیعی، مشارکت در درختکاری و گسترش فضای سبز تاکید کرد.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان