۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قوه قضائیه با عناصر کلیدی «شبکه تخریب» برخورد انقلابی کند/ نفوذ شبکه ۶۰۰ نفره در رسانه‌ها را به وزیر ارشاد متذکر شده بودیم
کد خبر: ۱۴۵۹۲۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

قوه قضائیه با عناصر کلیدی «شبکه تخریب» برخورد انقلابی کند/ نفوذ شبکه ۶۰۰ نفره در رسانه‌ها را به وزیر ارشاد متذکر شده بودیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم با عناصر کلیدی «شبکه تخریب» برخورد انقلابی کند، به برخی موضوعات نظیر پروژه نفوذ در کشور و ارتباط گیری با برخی مسئولان نهادها پرداخت.

قوه قضائیه با عناصر کلیدی «شبکه تخریب» برخورد انقلابی کند/ نفوذ شبکه ۶۰۰ نفره در رسانه‌ها را به وزیر ارشاد متذکر شده بودیم

جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین در واکنش به تلاش جبهه ضدانقلاب برای جلوگیری از راهیابی نیروهای انقلاب به مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: مراکز آکادمیک از چندین سال پیش در برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه و هلند تأسیس شده که این مراکز شبانه‌روز مشغول تولید کلیدواژه، متن سخنرانی، سرمقاله و طرح‌های فرهنگی نرم برای استحاله نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه این مراکز به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در کشور، تخریب چهره‌های انقلابی و استحاله انقلاب هستند، گفت: محصولات این مراکز بلافاصله پس از تولید به داخل کشور منتقل می‌شود، بخشی از این محصولات در روزنامه‌های زنجیره‌ای جریان نفوذ منعکس می‌شود و حتی تیتر این روزنامه‌ها در لندن تهیه و انتخاب می‌شوند، مقاله‌هایی که در آنجا تهیه می‌شود در بعضی از روزنامه‌ها و سایت‌های وابسته به یک جریان خاص منتشر می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: بخشی از این موارد و محصولات تولیدی آن مراکز آکادمیک تبدیل به موضع‌گیری بعضی از مسئولان نظام هم می‌شود، حتی یکی از معاونان نهاد ریاست‌جمهوری این ارتباط را با آن مراکز برقرار کرده بود و در سخنرانی‌های آقای رئیس‌جمهور کلیدواژه‌های تولیدی آن مراکز مطرح می‌شد.

وی یادآور شد: بعضاً هم مطرح شده است که پرونده‌ای در این زمینه توسط دستگاه اطلاعاتی سپاه و مسئولان اطلاعاتی تشکیل شده که به اطلاع شخص رئیس‌جمهور هم رسیده است اما متأسفانه ایشان حمایت کردند، دستگاه قضایی حتی حکم بازداشت آن فرد را صادر کرده است ولی تاکنون موفق به بازداشت او نشده تا بازجویی‌ها در این زمینه انجام و مسائل پشت‌پرده روشن شود.

کریمی‌قدوسی بر همین اساس متذکر شد: بعضی از این طراحی‌ها برای تغییر ساختار قدرت در جمهوری اسلامی ایران انجام شده که دارای 2 هدف مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بوده است، از مدت‌ها قبل عناصر مؤثر این دو مجلس که در دفاع از ارزش‌های انقلاب، سابقه ممتد، شفاف و برخوردار از صراحت بیان و شجاعت در کلام هستند و فوق‌العاده مورد توجه عناصر انقلابی بوده و هستند، در معرض هجمه و تخریب قرار گرفتند، دشمنان می‌خواهند این 2 مجلس را فاقد این عناصر انقلابی کنند تا بتوانند مطامع خودشان را در فضای استحاله نظام و چالش برای رهبری پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در این زمینه باز هم هاشمی‌رفسنجانی به یکی از میدان‌داران این موضوع تبدیل شده است، مانند مواضع ایشان علیه شورای محترم نگهبان و چهره‌های برجسته و فقیه و عادل این شورا و حتی تحلیل بروز بحران از نوع فتنه 88 در کف خیابان‌ها و این گونه مسائل.

منتخب مردم مشهد برای مجلس دهم در ادامه خاطرنشان کرد: ما قبل از این موضوع هم از یک شبکه 600 نفره نفوذ در رسانه‌ها مطلع شدیم و این موضوع را از طریق تذکر با امضای جمعی از نمایندگان به وزیر ارشاد گفتیم.

وی با بیان اینکه این عناصر نفوذی در رسانه‌ها و روزنامه‌ها در حال تخریب چهره‌های انقلابی بودند، تصریح کرد: سیستم‌های نظامی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران به طور کامل بر این شبکه‌های نفوذی واقف و مسلط هستند، اسناد بسیار دقیق و ریزی دارند و از قبل هم بخشی از این اسناد را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دادند که ما هم مطلع باشیم و از جایگاه قانونی بتوانیم آن را پیگیری کنیم.

کریمی‌قدوسی همچنین خاطرنشان کرد: مقدمات شبکه تخریبی که در فضای انتخابات رخ داد، به 2 سال قبل و یا بیشتر برمی‌گردد. این موضوع آنقدر روشن، واضح و آشکار بود که افکار عمومی ما کاملاً آن را تشخیص دادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: این شبکه تخریب علیه چهره‌های انقلابی نظام بخشی از همان پروژه استحاله یا براندازی نظام یا همان کودتای رنگی بود که در این موقعیت با تغییر تاکتیک و گفتمان و کلیدواژه‌های خاص با عناوین افراطی و تندرو و مسائل این گونه به میدان آمده بودند.

وی در پایان تصریح کرد: اخبار این موضوع کاملاً موجود بوده و مستندسازی شده است، دستگاه قضایی باید برای دفاع از ارزش‌های انقلاب به میدان بیاید، آیت‌الله آملی‌لاریجانی این چهره انقلابی که در برخورد با فتنه 88 نشان داد چه ید طولایی دارند، بایستی به عنوان مدعی‌العموم در دفاع از حقوق انقلاب به صحنه بیاید و افکار عمومی را راجع به این طرح شوم و خطرناک نفوذ روشن کند و با عناصر کلیدی این «شبکه تخریب» برخورد انقلابی داشته باشد، ما هم ان‌شاءالله در مجلس آینده این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد و پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان