۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین حضور گسترده مردم پیام ناامیدی و یاس برای استکبار جهانی دارد/ هرکسی را که انگلیس و دشمنان به مردم معرفی کنند، از چشم ملت خواهد افتاد
کد خبر: ۱۴۲۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان با حضور پای صندوق رای:

حضور گسترده مردم پیام ناامیدی و یاس برای استکبار جهانی دارد/ هرکسی را که انگلیس و دشمنان به مردم معرفی کنند، از چشم ملت خواهد افتاد

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در طلیعه انتخابات حضور حداکثری مردم را شاهدیم وحضور گسترده مردم پیام ناامیدی ویاس برای استکبار جهانی دارد

حضور گسترده مردم پیام ناامیدی و یاس برای استکبار جهانی دارد/ هرکسی را که انگلیس و دشمنان به مردم معرفی کنند، از چشم ملت خواهد افتاد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در اولین ساعت صبح امروز(جمعه) با حضور در مسجد امام خمینی شهر قزوین رای خود را به صندوق انداخت.
امام جمعه قزوین پس از انداختن رای خود در صندوق در مصاحبه با خبرنگار سیاسی صبح قزوین،  درباره پیام های حضور مردم در انتخابات گفت: از همین طلیعه انتخابات حضور حداکثری مردم را شاهدیم و امیدواریم این حماسه جدید عزت بزرگی را برای کشور رقم بزند.
وی در ادامه افزود: یقینا پیام حضور حداکثری مردم برای مسلمانان و مستضعفان و نهضت اسلامی و مقاومت در جهان پیام پیروزی و امیدبخش است و نشان دهنده حمایت امت ایران اسلامی از آنهاست تا آینده درخشانی برای آنها رقم بخورد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: این حضور گسترده برای دشمنان پیام ناامیدی دارد و امروز یاس برای استکبار جهانی رقم می خورد.
وی تصریح کرد: امروز به طور همه جانبه عید است عید حماسه حضور مردم در حمایت از جریان سیاسی انقلاب و عید روز جمعه.
امام جمعه قزوین درباره دخالت های بیگانه در انتخابات ایران اذعان کرد: این دشمنی های انگلیس ریشه تاریخی دارد و نشان دهنده بی فرهنگی این کشور است.
وی اضافه کرد: کشور انگلیس ادب و آداب انسانی را بلد نیست و باید به آنها یاد داد در این سالها انها از عدم حضور مردم در صحنه انتخابات ناامید شده اند و اقدام به معرفی لیست به ملت ایران کرده اند.
عابدینی یادآور شد: دانش سیاسی و اجتماعی غربی ها ضعیف است و نمی دانند که هرکسی را که آنها به مردم معرفی کنند از چشم ملت ایران خواهد افتاد و مردم آنها را از علایق خود خارج می کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان