۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انتخاب کرباسچی برای تعیین لیست اصلاح طلبان، دهن کجی به احزاب است
کد خبر: ۱۳۹۵۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

دبیر جبهه حامیان انقلاب اسلامی:

انتخاب کرباسچی برای تعیین لیست اصلاح طلبان، دهن کجی به احزاب است

دبیر جبهه حامیان انقلاب اسلامی گفت: یک مفسد بزرگ اقتصادی در جایگاه راهبردی یک مجموعه قرار گیرد و برای تعداد حدود ۱۲ تا ۱۵ تشکل لیست تعیین کند که این موضوع از عجایب روزگار است.

انتخاب کرباسچی برای تعیین لیست اصلاح طلبان، دهن کجی به احزاب است

علی حسینی، دبیرجبهه حامیان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین، در پاسخ به این سئوال که چرا احزاب در ایران از دایره قانون خارج می شوند و یک محکوم به فساد، ارتشاء و اختلاس را در راس تعین لیست قرار می دهند، آیا این عمل توهین به مردم نیست، اظهار کرد: این اقدام قبل از اینکه توهین به مردم باشد توهین به مقررات کشور است.

وی در ادامه افزود: در اسلامی ایران برای انتصاب یک آبدارچی استعلام می گیرند، اگر شخصی مشهور و معروف به اختلاس و دزدی و حیف ومیل بیت المال باشد صلاحیت او زیر سئوال می رود.

این کارشناس سیاسی اذعان کرد: وقتی یک مفسد بزرگ اقتصادی در جایگاه راهبردی یک مجموعه قرار می گیرد و برای تعداد حدودا 12 تا 15 تشکل لیست تعیین می کند این کار چیزی جز عجایب روزگار نیست.

وی ابراز کرد:  فکرمی کنم انتخاب این فرد به علت وابستگی به هاشمی رفسنجانی صورت گرفته است تا بخشی از هزینه های انتخاباتی اصلاح طلبان از صندوق های پنهان و خصوصی برخی دانشگاه ها و کمپانیی های خصوصی تامین گردد که اگر این هم صدق کند مردم وظیفه دارند بخاطر بی اهمیت جلوه دادن فساد در اینگونه احزاب، هدف خائنانه آنها را بشناسند.

حسینی گفت: اگر قبح دزدی و اختلاس وآلودگی مالی بریزد، مسئولین برای افزایش ثروت خود مسابقه خواهند گذاشت.

دبیر جبهه حامیان انقلاب اسلامی در پایان ضمن محکوم کردن این اقدام اصلاح طلبان  از مردم  و طرفداران تقویت احزاب در کشور خواست که زیر بار این ننگ تاریخی نروند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان