۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ماندلائی که جهانی او را ستایش می کرد، دلش با امام و رهبری بود/ عربستان تمام پایگاه های خود را در منطقه از دست داده است
کد خبر: ۱۳۶۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سیدعبدلله حسینی در همایش رویش های انقلاب:

ماندلائی که جهانی او را ستایش می کرد، دلش با امام و رهبری بود/ عربستان تمام پایگاه های خود را در منطقه از دست داده است

نلسون ماندلا ئی که توسط مجله تایم آمریکا به عنوان موثرترین رهبر جهان انتخاب شدند، یک جمله عجیبی دارد که می گوید،"یکی از آرزوهای بزرگ من این بود که یک بار امام خمینی را ببینم ولی ایشان قبل از من از زندان آزاد شدند ".

ماندلائی که جهانی او را ستایش می کرد، دلش با امام و رهبری بود/ عربستان تمام پایگاه های خود را در منطقه از دست داده است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ سید عبدلله حسینی در همایش رویش های انقلاب که در مسجد المهدی (عج) مینودر برگزار شد، اظهارداشت: من 25سال در آفریقای جنوبی حضور داشتم در ابتدای ورودم 5 نفربیشتر در آفریقای جنوبی شیعه نبودند الان آمار ثبت شده نشان می دهد تعداد شیعیان این کشور بیش از 10 هزار نفر می باشد، همزمان با ما شیخ زکزاکی در نجیریه شروع کرد و قبل از آن نیز کسانی دیگری در جاهای مختلف جهان شروع به کار کردند.
وی بیان کرد: نلسون ماندلا ای که توسط مجله تایم آمریکا به عنوان موثرترین رهبر جهان انتخاب شدند یک جمله عجیبی دارد که می گوید،"یکی از آرزوهای بزرگی من این بود که یک بار امام خمینی را می توانستم ببینم ولی ایشان قبل از من از زندان آزاد شدند "
حسینی تصریح کرد :ماندلاای که جهانی او راستاش می کند دلش با امام و رهبری بود و وقتی به دیدار مقام معظم رهبری رفتند ایشان را رهبر خود خطاب کردند، که این نشانه عظمت انقلاب اسلامی ایران است . و الان بیش از هزاران نفر در جهان هستند که اسم فرزندان خود را خمینی گذاشه اند.
مدیر مرکز اسلامی آفریقا با بیان اینکه ‌یکی از کسانی که در جهان جذب انقلاب اسلامی شدند آقای زکزاکی است افزود: آقای زکزاکی 30 سال پیش به عنوان یک روحانی اهل سنت در کنفرانس های وحدت اسلامی شرکت می کردند که تحت تاثیر حضرت امام خمینی ( ره) قرار گرفتند و کشوری که 500 نفر شیعه بشترنداشت به برکت وجود آقای زاکزاکی الان یش از 12 میلیون نفر شیعه دارد.
وی افزود: امسال 8 میلیون نفراز شیعیان نیجریه در روزاربعین فاصله 190 کیلومتر راه را پیموندند تا خود را به کربلا رساندند، در روز قدس نیز 4 میلیون نفر در راه پیمایی شرکت کردند.
مدیر مرکز اسلامی آفریقا گفت : آقای زکزاکی 7 فرزند داشتند که 6 تا ازفرزندان او در راه خدا به شهادت رسیدند و خودش با دستان خود فرزندانش را کفن کردند.
وی در ادمه به وضعیت عربستان در منطقه پرداخت و گفت: اگر وضعیت 15سال پیش منطقه را بررسی کنیم می بینیم که طالبان در افغانستان نوکر و دست نشانده عربستان بود در عراق صدام نیز تحت فرمان عربستان بود در لبنان نیز رفیق حریری دست نشانده عربستان بود در سوریه حضور فعالی داشند و بحرین و یمن نیز حیات خلوت آنان بود.
وی افزود: اما الان عربستان تمام پایگاهای خود را منطقه از دست داده است و ما دشمنان خود را به دست دشمنان مان از بین بردیم بدون اینکه حتی یک قطره خونی از دماغ بسیجیان ما بیاید که این نشان از درایت رهبری و سیاست خارجی ماست.
سید عبدلله حسینی در آخر گفت: ما وارثان انقلابی هستیم که امثال شیخ زاکزاکی سرباز آن هستند و باید به این انقلاب افتخار کنیم .

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان