۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین راویان انقلاب به مدارس اعزام می‌شوند
کد خبر: ۱۳۴۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

راویان انقلاب به مدارس اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت بزرگداشت ایام دهه‌فجر، راویان انقلاب با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به مدارس استان قزوین اعزام می‌شوند.

راویان انقلاب به مدارس اعزام می‌شوند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، احسان‌الله لنکرانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: به مناسبت سالروز بزرگداشت ایام دهه‌فجر، برنامه‌های مختلف فرهنگی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام راویان انقلاب به مدارس از جمله این برنامه‌هاست، افزود: این برنامه، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره شهدا به دانش‌آموزان در مدارس استان قزوین اجرا می‌شود.

لنکرانی گفت: در برنامه یاد شده، راویان انقلاب اعم از جانبازان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران که دوران انقلاب اسلامی را دیده و لمس کردند به مدارس می‌روند تا خاطرات این دوران را برای دانش‌آموزان بازگو کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: با بازگویی خاطرات انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان بیشتر با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا می‌شوند و راه‌شان را با اقتدار ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان