۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین انتظار فراقانونی برخی کاندیداها از شورای نگهبان مردود است
کد خبر: ۱۳۴۱۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از بیانات ائمه جمعه استان:

انتظار فراقانونی برخی کاندیداها از شورای نگهبان مردود است

در گزیده سخنان ائمه جمعه استان قزوین آمده است: کاندیداها انتظارات بی مورد نداشته باشند و ضمن رعایت قانون از تخریب رقبا خودداری کنند.

انتظار فراقانونی برخی کاندیداها از شورای نگهبان مردود است
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، گزیده ای از بیانات ائمه جمعه استان قزوین در نماز جمعه این هفته به شرح ذیل است:

تاکستان
آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان در خطبه‌های این شهر با بیان اینکه برخی‌ها نباید انتظارات فراقانونی از شورای نگهبان داشته باشند افزود: نامزدهایی که تایید صلاحیت نشدند باید ضمن رعایت قانون از تخریب رقبا پرهیز کنند.

الوند
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه الوند با اشاره به رفع تحریم ظالمانه غربی‌ها علیه کشورمان گفت: تحریم‌ها به ما آموخت که هیچ‌گاه نباید امیدی به غربی‌ها داشت و باید به سمت اقتصاد مقاومتی و غیرنفتی بودن حرکت کنیم.

بوئین زهرا
حجت الاسلام زرینه امام جمعه شهر بوئین زهرا با اشاره به اعلام نتایج صلاحیت نامزدهای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و لزوم پایبندی همگان به قانون اساسی تاکید کرد.

آبیک
حجت الاسلام موسوی امام جمعه آبیک از برخی کاندیداها که رد و صلاحیتشان احراز نشده خواست به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند و از تشویش اذهان عمومی علیه این نهاد انقلابی پرهیز کنند.

آوج
حجت الاسلام خطیب جمعه شهر آوج با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری از مردم خواست در تمام کارها تقوا پیشه کنند چرا که تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

دانسفهان
حجت الاسلام درزی رامندی امام جمعه دانسفهان با اشاره به انتخابات 7 اسفند در کشور بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

محمودآباد نمونه
حجت الاسلام سماواتی امام جمعه محمودآباد نمونه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بر حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

اسفرورین
حجت الاسلام زارعی امام جمعه شهر اسفرورین با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور ایتالیا و فرانسه گفت: با این سفر اروپایی دکتر روحانی اهداف دشمنان در به انزوا کشیدن ایران شکسته می‌شود.

محمدیه
حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه با اشاره به سردی هوا طی روزهای اخیر از مردم خواست در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

اقبالیه
حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه با اشاره به 12 بهمن سالروز بازگشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران گفت: باید با برگزاری جشن‌های دهه فجر یاد و خاطره آن روزها را زنده نگه داریم.

خرمدشت
حجت الاسلام حسینی راد امام جمعه شهر خرمدشت انتخابات را یکی از مولفه‌های مردم سالاری دینی دانست و از کاندیداها خواست برای کسب آرای بیشتر از تخریب رقبا به طور جد پرهیز کنند.

ارداق
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر ارداق با اشاره به اهمیت فریضه اقامه نماز جماعت در دین مبین اسلام گفت: اجرای این فریضه الهی باعث خیر و برکت برای شخص و جامعه می‌شود.

معلم کلایه
حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهر معلم کلایه با اشاره به انتخابات پیش‌رو و توطئه‌های دشمنان در اجرای اهداف شومشان از مردم خواست ضمن کسب بصیرت و آگاهی حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند.

شال
حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه شهر شال با اشاره به 24امین اجلاس سراسری نماز در قزوین بر احساس مسئولیت همگانی برای ترویج فریضه نماز در جامعه تاکید کرد.

ضیاء‌آباد
حجت الاسلام محرمخانی خطیب جمعه شهر ضیاء‌آباد با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند گفت: مردم امسال با حضور پرشور خود در این دو رویداد بزرگ، وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان می‌دهند.

خاکعلی
حجت الاسلام بیگدلو امام جمعه شهر خاکعلی از مردم خواست با شرکت در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی نگذارند ارزش‌های انقلاب به دست فراموشی سپرده شود.

سگزآباد
حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه سگزآباد با اشاره به اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر ترفندی می‌زنند خواستار آگاهی بیش از پیش مردم نسبت به این توطئه‌ها شد.

آبگرم
حجت الاسلام صالحی امام جمعه آبگرم با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات در کشور از مردم خواست با حضور در این امر سرنوشت ساز دین خود را نسبت به نظام و اسلام ادا کنند.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان