۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین شهرام جزایری از قهرمانی پسرش گفت
کد خبر: ۱۳۲۱۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

یازدهمین دوره مسابقات کاراته جام ایران زمین

شهرام جزایری از قهرمانی پسرش گفت

شهرام جزایر در پاسخ به این سوال که آیا دل نگرانی ندارید که اسم شما مانع موفقیت پسرت در کاراته شود، گفت: نگرانی، استرس، شک و تردید در شهرام جزایری راه ندارد.

شهرام جزایری از قهرمانی پسرش گفت
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، یازدهمین دوره مسابقات کاراته جام ایران زمین در حالی از روز جمعه به میزبانی تهران و در سالن شهید افراسیابی آغاز شده است. این رقابت‌ها در رده نونهالان در حالی روز جمعه پیگیری شد که سالن مسابقات میزبان مهمانان زیادی بود. شهرام جزایزی یکی از میهمانان حاضر در سالن رقابت‌ها بود که برای تماشای مسابقات فرزندش حضور پیدا کرده بود.

شهرام جزایری در پاسخ به این سؤال که آیا شما نیز تجربه فعالیت در رشته کاراته را داشته‌اید یا خیر گفت: در دوران نوجوانی و جوانی به صورت جدی تنیس روی میز و والیبال کار می‌کردم اما در رشته کاراته تجربه‌ای ندارم. خوشبختانه ایلیا پسرم به صورت حرفه‌ای کاراته را 7 سال است که پیگیری می‌کند. او دو مدال طلای کشوری و یک مدال طلا در تورنمنت جام ایران زمین را کسب کرده است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه خاصی برای موفقیت ایلیا دارید یا خیر گفت: برنامه اصلی من این است که ایلیا در سلامت باشد. در این فضای آشفته اجتماعی جسم و روح او سالم باشد که خدا رو شکر سالم است.
وی د افزود: در حال حاضر هم به صورت حرفه‌ای کاراته را تمرین می‌کند. او به قهرمانی در این رشته علاقه‌ زیادی دارد. یکی دو سالی است که خوشبختانه به دور موفقیت افتاده و مدال‌های خبوی را نیز درو می‌کند.به هر حال مادرش خیلی تلاش می‌کند و او نیز پشت کار خوبی را دارد و حتما به لطف پروردگار در سن 14 یا 15 سالگی قهرمان جهان خواهد شد.

شهرام جزایری در ادامه عنوان کرد: ایلیا 7 سال است که به شدت کاراته را پیگیری می‌کند و با این روند حتما تا 8 سال آینده روی سکوی قهرمانی می‌ایستد. او ورزشکار خوش استیلی است. حضور من در کنار تاتامی به او انگیزه می‌دهد. بنده تمام مسابقات شوتوکان را پیگیری می‌کنم. به هر حال برادران صافی در این رشته تلاش می‌کند و برگزاری این رقابت‌ها به کارته ایران کمک زیادی می‌‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دل نگرانی ندارید که اسم شما مانع موفقیت ایلیا در کاراته شود، گفت: نگرانی، استرس، شک و تردید در شهرام جزایری راه ندارد. من با اعتقاد کامل به لطف کرم خدا و با ایمان کامل خیلی محکم هستم. هر آنچه اتفاق رخ دهد خواست خدا است. من در کنار لطف و کرم خداوند شنا می‌کنم و نگران چیزی نیستم. مطمئن هستم با توانایی که ایلیا دارد او در 15 سالگی قهرمان دنیا خواهد شد.

انتهای پیام/7008

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان