۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین چرا افشارزاده برای مظلومی و تیمش خط و نشان می‌کشد؟
کد خبر: ۱۳۰۲۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برخورد عجیب با فینالیست جام حذفی و صدرنشین لیگ برتر

چرا افشارزاده برای مظلومی و تیمش خط و نشان می‌کشد؟

بهرام افشارزاده که در حساس‌ترین روزهای نقل و انتقالات برای دیدار با خانواده‌اش راهی آمریکا شده بود حالا در بازگشت به ایران پرویز مظلومی را تلویحا مورد انتقاد قرار داده است.

چرا افشارزاده برای مظلومی و تیمش خط و نشان می‌کشد؟
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، سرپرست باشگاه استقلال که در طول این فصل بارها نشان داده چندان با پرویز مظلومی همسو نیست اینبار در تازه‌ترین واکنش خود نه از موضع همدلی و تقاضای همکاری بلکه از موضع قدرت با سرمربی استقلال سخن گفته است؛ «نه بازیکنان و نه سرمربی حق ندارند به خاطر مسائل مالی تمرین را تعطیل کنند. من در این خصوص با بازیکنان صحبت می‌کنم و به آنها می‌گویم بازیکن که نباید تمرین را تعطیل کند. آنها قرارداد حرفه‌ای دارند و باید به کار خود مشغول باشند.»

اما این همه اختلاف‌های افشارزاده در باشگاه استقلال نیست. به نظر می رسد او با رئیس هیات مدیره باشگاه یعنی مقداد نجف نژاد نیز اختلاف‌هایی دارد. آنجا که در نبود افشارزاده، رئیس هیات مدیره باشگاه به بازگشت احتمالی نظری جویباری اشاره کرده بود اما افشارزاده در تازه‌ترین مصاحبه‌اش این موضوع را به صراحت رد کرده است؛ «اصلا نیازی به این کارها نیست. ما آنهایی که باید مذاکره می‌کردیم را انجام دادیم مثلا سر قضیه جذب رسول نویدکیا مذاکرات زیادی انجام دادیم اما باشگاه سپاهان حاضر نشد بازیکنش را بدهد ما که نمی‌توانیم با باشگاه‌ها وارد جنگ شویم. هیچ تیمی حاضر نیست ستاره‌های تیمش را به همین راحتی از دست بدهد. مگر خود مظلومی حاضر است رحمتی و امید ابراهیمی را از دست بدهد؟ من خودم حواسم به نقل و انتقالات باشگاه هست.»

این اظهارنظر نشان می‌دهد که افشارزاده از باب دلجویی وارد نشده است. او ادبیات تحکم آمیزی با سرمربی تیمش در پیش گرفته است. موضوعی که باید دید چه واکنشی از سوی مظلومی به دنبال خواهد داشت. بخصوص اینکه افشارزاده در مصاحبه‌های اخیر خود طوری سخن می‌گوید که گویی خود در مسیری کاملا منطقی حرکت می‌کند اما سرمربی تیمش بر مواردی اصرار دارد که غیر منطقی است!

آنچه روشن است استقلال روزهای کم حاشیه‌ای را پشت سر نمی‌گذارد. برای تیمی که به فینال جام حذفی رسیده و در لیگ برتر نیز مدعی کسب عنوان قهرمانی است این شیوه مدیریتی در نوع خود جالب توجه می‌نماید. شاید وزارت ورزش به مرور این ضرورت را احساس کند که در برخی موارد می‌بایست مدیران باشگاه استقلال را به تذکرات مهمی میهمان خود کند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان