۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین خاطراتم در سال ۲۰۱۵ را هرگز فراموش نمی‌کنم
کد خبر: ۱۲۳۹۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسی:

خاطراتم در سال ۲۰۱۵ را هرگز فراموش نمی‌کنم

ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان در مراسم گلوب‌ساکر، از سال ۲۰۱۵ به عنوانی سالی سراسر موفقیت و توأم با خاطرات شیرین یاد کرد.

خاطراتم در سال ۲۰۱۵ را هرگز فراموش نمی‌کنم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، لیونل مسی که شب گذشته (یکشنبه) در دبی آخرین جام انفرادی خود را هم در سال 2015 دریافت کرد و در مراسم معرفی برترین‌های دنیای «گلوب ساکر» با کسب آرای بیشتر نسبت به کریستیانو رونالدو (نفرم دوم) و جان‌لوئیجی بوفون (نفر سوم)، به عنوان بهترین بازیکن دنیا معرفی شد، در پاسخ به سؤالی درباره افتخاراتش در سال 2015 در رده انفرادی و تیمی گفت: انتخاب یکی از موفقیت‌هایم در سال 2015 به عنوان بهترین دستاوردی که داشته‌ام، سخت است. امسال برای من سالی خارق العاده بود و تمام خاطراتم در این سال را تا آخر عمر به یاد خواهم سپرد.

وی بر نقش هم‌تیمی‌‌هایش برای موفقیت در کسب پنج جام به همراه بارسلونا در سال 2015 تأکید کرد و با ابراز خرسندی از اضافه شدن یک افتخار انفرادی دیگر به ویترین افتخاراتش اظهار داشت: همیشه گفته‌ام و این یک واقعیت است که مهمترین چیز، کسب جام‌ها و افتخارات تیمی است اما جوایز انفرادی هم مهم هستند. سال 2015 ما عملاً همه جام‌ها را بردیم و برای‌مان سالی کامل بود.

مسی پس از بازگشت به اسپانیا و حضور در دو بازی کاتالان‌ها در لالیگا باید آماده سفر دیگری به زوریخ باشد، جایی که مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال، توپ طلای فیفا در انتظارش است و می‌تواند آن را برای پنجمین بار کسب کند و از این حیث دست نیافتنی‌تر شود.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان