۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عملکرد هاشمی رفسنجانی قابل نقد است
کد خبر: ۱۲۰۰۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بویین‌ زهرا در مجلس:

عملکرد هاشمی رفسنجانی قابل نقد است

نماینده مردم آوج و بویین‌ زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی قابل نقد است، زیرا در سال ۸۸ برخی اعضای خانواده وی در فتنه و برخی دیگر در انگلیس حضور داشتند.

عملکرد هاشمی رفسنجانی قابل نقد است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، روح‌الله عباسپور با اشاره به سخنان معاون پارلمانی دولت تدبیر و امید مبنی بر عدم امکان نقد رفتار رئیس دولت کارگزاران که در چند روز گذشته در یکی از رسانه‌های وابسته به دولت منتشر شده بود، اظهار کرد: این مطلب، زائیده افکار استبدادی است.

وی بیان کرد: آزادی و گستردگی روابط اجتماعی یکی از محورهای تحقق و آرمان‌های انقلاب اسلامی است اما سخنان معاون پارلمانی رئیس جمهور دولت یازدهم علاوه بر سلب آزادی از قشرهای مختلف مردمی، فرهیختگان جامعه و اصحاب رسانه عدم انتقادپذیری برخی از افراد شاخص را نیز نشان می‌دهد.

نماینده مردم آوج و بویین‌ زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم در عرصه‌های مختلف آزادی فراوان و انتقادپذیری را به مردم نوید داده و از عموم افراد و رسانه‌ها خواسته که به نحو سازنده مسئولان را نقد کنند، عنوان کرد: مسئولان دولت‌ها که اکنون در بخشی از فعالیت‌های جامعه سهیم هستند و در برخی از اتفاقات سال‌های اخیر نقش ایفا کردند و برخی از برنامه‌های آن‌ها نیز قابل نقد است.

عباسپور اضافه کرد: علاوه بر معاون پارلمانی دولت، شخص رئیس جمهور نیز بارها در مناسبات مختلف نشان داده است که طاقت انتقاد و شنیدن سخنان علیه خود یا معاونانش را نداشته و به این دلیل همکاران رئیس جمهور از چنین ویژگی‌های اخلاقی بی‌بهره هستند.

نماینده مردم آوج و بویین‌ زهرا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات رئیس دولت کارگزاران و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال‌های گذشته یادآور شد: در جریان فتنه سال 88 که آسیب فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بسیاری برای جمهوری اسلامی ایران داشت و مطابق فرمایش مقام معظم رهبری، دشمنان انقلاب اسلامی به تداوم دشمنی با کشور امیدوار شدند و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عملکرد خوبی را از خود ارائه نکرده است.

وی تصریح کرد: زمانی که جریان فتنه با کمک کشورهای استکبارگر اقدامات جدی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، برخی از اعضای خانواده هاشمی دوشادوش فتنه‌گران و آشوب‌گران حضور داشته و ایفای نقش کردند.

عباسپور خاطرنشان کرد: در دوران آشوب، فشارهای سیاسی و فتنه‌انگیز پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که برخی از افراد به دروغ و بدون کوچک‌ترین دلیل و سند، موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کردند، اعضای خانواده هاشمی یک پا در فتنه و یک پا در انگلیس داشتند که دشمن دیرینه جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

نماینده مردم آوج و بویین‌ زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس دولت کارگزاران در خصوص مقابله با فتنه‌گران و عدم حضور فرزندانش در تجمع‌های آشوبگرانه اقدامی نکرده است، خاطرنشان کرد: چنین اقدامات و موضع‌گیری‌هایی که عموم مردم انقلابی و مقام معظم رهبری را آزرده خاطر کرده است باید نقد شود.

وی با بیان اینکه داعش افکار دیکتاتوری دارد، افزود: اگر فردی عدم امکان نقد رفتارهای اشتباه را در جامعه بیان کند و مانع از بصیرت‌افزایی مردم شود پرورش دهنده دیکتاتوری است.

عباسپور مطرح کرد: خون شهدایی که به پیروی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف برای شکوفایی و پیشرفت انقلاب اسلامی ریخته شده باید پاسداری و از بروز فتنه‌هایی مانند آنچه که در سال 88 اتفاق افتاد، جلوگیری شود.

نماینده مردم آوج و بویین‌ زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن معاون پارلمانی دولت که به افرادی از بیت امام خمینی (ره) نسبت داده شده و عدم امکان نقد آن‌ها را مطرح کرده است، ادامه داد: بنده تصور می‌کنم خانواده رهبر کبیر انقلاب اسلامی نیز به چنین سخنی راضی نباشند.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان