۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اصولگرایان استان از نشاط سیاسی برخوردارند/ همدلی و همزبانی این گروه در انتخابات آینده به نتیجه می‌رسد
کد خبر: ۱۱۸۸۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

اصولگرایان استان از نشاط سیاسی برخوردارند/ همدلی و همزبانی این گروه در انتخابات آینده به نتیجه می‌رسد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: اصولگرایان استان از نشاط سیاسی خوبی برخوردارند و همدل و همزبان حرکت می‌کنند و قطعا هم در انتخابات آینده به نتیجه خواهند رسید

اصولگرایان استان از نشاط سیاسی برخوردارند/ همدلی و همزبانی این گروه در انتخابات آینده به نتیجه می‌رسد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس، شب گذشته در جمع اصولگرایان استان که در حسینیه شهید شالی برگزار شد، با اشاره به سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان قزوین اظهار کرد: زمان حضور مقام معظم رهبری در قزوین ایشان مطالبی درخصوص استان فرمودند که این مطالب هنوز به دست ما نرسیده است.
وی افزود: ایشان در دیدار خصوصی با فرهیختگان، رجال سیاسی، ائمه جمعه و ... استان بیاناتی داشتند که در دفتر آیت الله باریک بین موجود است اما هنوز به آنها دسترسی پیدا نکرده‌ایم.
نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: رهبری در دیدارهای عمومی‌شان نیز بیاناتی داشتند و فرمودند: «قزوین مرکز علم، فقاهت و فلسفه بود و تمامی علمایی که امروز در کشور به نام هستند مدتی از عمر علمی خود را در قزوین گذرانده‌اند».
وی بیان کرد: سفر ایشان برای استان برکات مادی و معنوی زیادی در پی داشت که بخشی از آن را با همکاری استاندار سابق پیگیری کردیم و جلسات متعددی در این زمینه برگزار کردیم.
حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: عده‌ای‌ اعلام کرده‌اند که بین اصولگرایان در قزوین تفرقه و دوگانگی بوجود آمده که این ادعا به هیچ عنوان صحت ندارد و باید گفت وحدت امروز بین اصولگرایان استان حتی از وحدت این حزب در مرکز کشور هم بیشتر است.
وی خاطرنشان کرد: اصولگرایان استان از نشاط سیاسی خوبی برخوردارند و همدل و همزبان حرکت می‌کنند و قطعا هم در انتخابات آینده به نتیجه خواهند رسید.
عضو حزب اصولگرایان در قزوین در پایان تصریح کرد: البته در این زمان گروههای مخالف از هیچ مخالفت و کارشکنی دست برنمی‌دارند و به بزرگنمایی می‌پردازند اما برگزاری چنین جلساتی نشان از یکدست بودن گروههای حزب اصولگرا در استان دارد.
انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان