۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عده‌ای با اهداف شوم در صدد تخریب صدا و سیما هستند
کد خبر: ۱۱۵۲۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین:

عده‌ای با اهداف شوم در صدد تخریب صدا و سیما هستند

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: عده‌ای درصدد هستند در آستانه ورود به انتخابات با نشر مطالب فتنه‌انگیز و تشویش اذهان عمومی سازمان صدا و سیما را به هر نحوی متهم کنند.

عده‌ای با اهداف شوم در صدد تخریب صدا و سیما هستند
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، ابوالفضل معصومی‌فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در خصوص انتشار مطلبی با عنوان اخراج یکی از گویندگان خبر این مرکز اظهار کرد: هرگز فردی با این مشخصات در استخدام سازمان صدا و سیمای استان قزوین نبوده است.

وی با تکذیب این شایعه عنوان کرد: شاید در سال‌های گذشته حدود ۱۰ سال قبل، چنین فردی در فعالیت‌های کوتاه مدت به طور موقت همکاری‌هایی با صدا و سیما انجام داده باشد اما به هیچ عنوان کارمند استخدامی نبوده و اخراج هم نشده است.

معصومی‌فر با تاکید بر اینکه تا به این مدت هیچ فردی از صدا و سیمای مرکز قزوین اخراج نشده است افزود: از سال ۸۴ تاکنون که مشغول به انجام وظیفه می‌باشم هرگز کسی با این مشخصات چه به طور موقت یا استخدامی در این مرکز حضور نداشته است.

این مسئول در رابطه با هدف انتشار چنین شایعاتی، ابراز کرد: عده‌ای درصدد هستند در آستانه ورود به انتخابات با این‌گونه فتنه‌انگیزی‌ها و تشویش اذهان عمومی سازمان صدا و سیما را به هر نحوی متهم نمایند.

وی در پایان گفت: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات، برخی از گروه‌ها و تفکرات برای رسیدن به اهداف شوم خود نیازمند زیر سوال بردن نهادها و ارگان‌ها هستند که این شایعه هم از این دست کارشکنی‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان