۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسئولین تعاونی مسکن اداره برق شهر محمدیه، به کجا چنین شتابان؟
کد خبر: ۱۱۴۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شنیده ها؛

مسئولین تعاونی مسکن اداره برق شهر محمدیه، به کجا چنین شتابان؟

شنیده شده است که طی دو سال گذشته برخی از این مدیران سابق تعاونی مسکن با کلاهبرداری این پول های سپرده گذاری شده مشتریان شان را بالا کشیده اند و خبری از آن ها نیست.

 مسئولین تعاونی مسکن اداره برق شهر محمدیه، به کجا چنین شتابان؟

به گزارش صبح قزوین، شنیده ها حاکی از آن است که از سال 85 که قرار بوده خانه های تعاونی مسکن اداره برق شهر محمدیه طی 18 ماه ساخته شده و تحویل خانواده های کارمندان این سازمان شود، هنوز بعد از گذشت 7 سال خبری از پیشرفت این پروژه نیست.

طی قراردادی که مسئولین سازمان اداره برق و سازمان تعاونی مسکن که زیر نظر این سازمان دولتی فعالیت دارند؛ هر صاحبخانه نفری 12 میلیون پرداخت کرد تا تعداد 75 واحد از این خانه ها در منطقه 6 شهر محمدیه ساخته شود، البته مسئولین مربوطه با گرفتن وام 5 میلیونی که طی این مدت این خانوارها در حال پرداخت این اقساط می باشند، قرار شد این خانه ها را تحویل دهند که هنوز خبری از این اقدام نیست.

همچنین شنیده شده است که  طی دو سال گذشته برخی از این مدیران سابق تعاونی مسکن با کلاهبرداری این پول های سپرده گذاری شده مشتریان شان را بالا کشیده اند و خبری از آن ها نیست.

حال در این اواخر مدیران جدید این تعاونی تصمیم گرفتند که با دریافت 37 میلیون از هر خانواده یا اجازه فروش دادن به هر خانوار که این ساختمان های نیمه ساز که تا چهار طبقه بیشتر پیشرفت نکرده است، در راه حل مشکلات این پروژه بر زمین مانده قدم بردارند اما معلوم نشد که به چه علت این راهکارها هم بر زمین ماند و این افراد جدیدالورود نیز استعفا دادند!!!

در این میان چه کسی مسئول پیگیری مشکلات این خانواده های مظلوم اداره برق استان می باشد؟ خانواده هایی که چند سال است با گریه سر بر زمین می گذارند تا صاحبخانه شوند.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان