۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بهره برداری از گازرسانی به ۵ روستا و ۲۰ واحد صنعتی
کد خبر: ۱۰۳۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آغاز عملیات اجرایی؛

بهره برداری از گازرسانی به ۵ روستا و ۲۰ واحد صنعتی

بهره برداری از گازرسانی به ۵ روستا ، ۲۰ واحد صنعتی و همچنین آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه C.G.S با ظرفیت یکصد هزار متر مکعب بر ساعت در شهرستان تاکستان با حضور استاندار ، نماینده شهرستان تاکستان ، مدیر عامل شرکت گاز استان و سایر مسؤلین به انجام رسید.

بهره برداری از گازرسانی به ۵ روستا و ۲۰ واحد صنعتی
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، بهره برداری از گازرسانی به 5 روستا ، 20 واحد صنعتی و همچنین آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه C.
G.
S با ظرفیت یکصد هزار متر مکعب بر ساعت در شهرستان تاکستان با حضور استاندار ، نماینده شهرستان تاکستان ، مدیر عامل شرکت گاز استان و سایر مسؤلین به انجام رسید.
فتحعلی نجفی مدیر عامل شرکت گاز استان در خصوص گازرسانی به این پروژه ها گفت: جهت گازرسانی به 5 روستای شهرستان تاکستان که عمدتاً در مناطق صعب العبور قرار دارند مبلغ 28 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه گردید که با گازرسانی به آنها 393 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیدند.
ایشان با اشاره به میانگین 72 درصدی گازرسانی به خانوارهای روستایی در شهرستان تاکستان تصریح کرد: در حال حاضر میانگین گازرسانی به خانوارهای روستایی استان 65 درصد می باشد که این آمار در شهرستان تاکستان 72 درصد است ضمن اینکه گازرسانی به 14 روستا نیز در این شهرستان در حال اجرا می باشد.
مهندس نجفی همچنین در خصوص گازرسانی به صنایع شهرستان تاکستان افزود: جهت گازرسانی به 20 واحد صنعتی بیش از 3 میلیارد ریال هزینه گردیده است ضمن اینکه برای ساخت ایستگاه C.
G.
S با ظرفیت یکصد هزار متر مکعب بر ساعت جهت تقویت ظرفیت گازرسانی به شهر تاکستان و صنایع اطراف مبلغ 30 میلیارد ریال هزینه برآورد گردیده است.
مهندس عجم استاندار قزوین نیز با تأکید بر محدود بودن منابع انرژی بخصوص گاز در کشور گفت: با تلاش و زحمت پرسنل شرکت گاز استان قدمهای خوبی در توسعه گازرسانی به روستاها در سطح استان در چند سال اخیر برداشته شده است که با توجه به سختی مسیرهای اجرای پروژه ، سخت بودن مراحل تأمین منابع مالی و محدودیت منابع گازی در سطح کشور باید اقدامات اساسی از سوی مصرف کنندگان در زمینه صرفه جویی همراه با رعایت نکات ایمنی صورت پذیرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان