۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری ۷۰۰ برنامه در سطح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس
کد خبر: ۱۰۱۳۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) خبر داد

برگزاری ۷۰۰ برنامه در سطح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح قزوین گفت: ۷۰۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری ۷۰۰ برنامه در سطح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، نشست خبری کمیته نیروهای مسلح قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز در سالن شهیدحسن پور سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.
سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی در این نشست اظهار کرد: سپاه صاحب الامر(عج) قزوین همراه با دیگر نیروهای مسلح استان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.
وی ابراز کرد: در هفته دفاع مقدس حدود 700 برنامه توسط سپاه قزوین، بسیج نواحی و بسیج اقشار در سطح استان برگزار می‌شود.
سرهنگ برزگرگفت: قرار بود برنامه رژه نیروهای مسلح در بلوار شهید لشگری برگزار شود تا در رفت و آمد همشهریان خللی ایجاد نکند اما به دلیل نبود کابل‌های نوری و عدم تامین زیرساخت لازم توسط شرکت مخابرات، رژه در 31 شهریور روبرو لشگر 16 زرهی برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: نمایشگاه دفاع مقدس که هرساله در مرکز استان برگزار می‌گردید، امسال در شهرستان تاکستان منعقد می‌شود؛ همچنین امسال در شهرستان‌های استان نیز رژه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.
جانشین سپاه قزوین با ابراز گلایه از برخی مسئولین، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و باید همه ارگان‌ها در آن سهیم باشند اما متاسفانه در بسیاری از یادواره‌ها و برنامه‌های مرتبط، عده‌ای از مسئولین استانی حتی حضور هم ندارند.
وی برگزاری یادواره‌های شهدا، شب‌های خاطره و جلسات بصیرت افزایی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمر و افزود: در هر پایگاه بسیج در سطح استان حداقل یک برنامه طی هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان