۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین جناح مومن انقلابی امروز درحال جبران کم کاری مسئولان کشور است
کد خبر: ۳۰۳۶۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۸ ساعت: ۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا در قزوین:

جناح مومن انقلابی امروز درحال جبران کم کاری مسئولان کشور است

مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا در قزوین گفت: بار این انقلاب به دوش نیروهای جبهه انقلاب اسلامی است، جناح مومن انقلابی امروز درحال جبران اقداماتی است که دولتمردان و مدیران در آن حوزه کوتاهی کرده اند.

جناح مومن انقلابی امروز درحال جبران کم کاری مسئولان کشور است
به گزارش فرهنگ و هنر صبح جتماعی صبح قزوین ؛ سید احمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا در گردهمایی سالانه فعالان فرهنگی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه تربیت معلم اظهار کرد: شهدای زیادی از ابتدای انقلاب و پس از آن در دوران دفاع مقدس و هم اکنون در دفاع از حرم برای دفاع از انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند و امروز همه برای نبرد با اسرائیل آماده می شویم و همه باید دعا کنیم ما را فدایی مسلم حضرت صاحب الزمان(عج) قرار دهند.

وی افزود: به واسطه مجاهدت‌های نیروهای انقلابی ما، رهبر معظم انقلاب فردای این انقلاب را بسیار روشن و باشکوه پیش بینی می‌کنند و ما باید خود را برای سربازی حضرت مهدی(عج) فراهم کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: چرا امروز حال خوش معنوی نداریم و دچار یأس و ناامیدی شده ایم؟ باید رصد کنیم علت این موضوع چیست؟ آیا غصه اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی، وجود فساد در جامعه، اختلاس، بیکاری است؟ به نظرم دلیل رخوت جوانان ما امروز هیچ کدام از این موارد نیست.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله برای نیروی جبهه انقلاب عدم شناخت جایگاه و ماموریت خودشان است، انقلاب اسلامی دارای یک نقشه جامع است اما ما هنوز نمی دانیم که در کجای این نقشه قرار گرفته ایم.

عبودتیان اذعان کرد: قرار بود طبق نقشه جامع انقلاب اسلامی، دولت اسلامی تشکیل دهیم که دارای نهادهای اسلامی باشد و سپس به سمت تشکیل جامعه اسلامی پیش برویم.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب معتقدند مدیران کشور باید دارای ویژگی‌هایی همچون عدالت، سلامت اعتقادی و اخلاقی، سلامت اقتصادی، شجاع و خردگرا، با نظام سلطه مقابله داشته باشند و این مسئولان نباید میل به اشرافیگری و فساد داشته باشند، امروز شاهد نفوذ در فضاهای مختلف دولتی و غیردولتی هستیم.

مدیرعامل بنیاد خاتم الاصیا بیان کرد: تا زمانی که ما نتوانیم یک نیروی انقلابی و جهادگر را در رأس کار بیاوریم، جامعه اسلامی شکل نمی گیرد و ما توان ایجاد نهادهای انقلابی و اسلامی را نداریم.

وی گفت: نگاه رهبر انقلاب این است که بار این انقلاب به دوش نیروهای جبهه انقلاب اسلامی است، جناح مومن انقلابی امروز درحال جبران اقداماتی است که دولتمردان و مدیران در آن حوزه کوتاهی کرده اند.

این مقام مسئول ابراز کرد: امروز غربی‌ها با معرفی شخصیت‌های مدنظر خود و تزریق فرهنگ غربی تفکر خردسال و نوجوان و جوان ما را به انحراف می‌کشانند و متاسفانه با غفلت و کم کاری و فساد اداری موجود در کشور این تفکرات غربی درحال اجرا در جامعه اسلامی ماست.

وی عنوان کرد: امروز با بودجه ارشاد و آموزش و پرورش و نهادهای دولتی فرهنگی این انقلاب پابرجا نمانده است؛ بلکه با زحمات جبهه مومن انقلابی و اقدامات فرهنگی تاثیرگذار و آتش به اختیاران این انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

عبودتیان گفت: شهدا نسبت مستحکمی با ولایت فقیه داشتند و همین موضوع رمز موفقیت و سربلندی آنهاست، اگر مراقب تفکرات خود نباشیم مسیرمان از ولایت که تاکید اصلی شهدا بود منحرف خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان