۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین ۱۰ رتبه برتر توسط دانش‌آموزان دختر در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری کسب شد
کد خبر: ۶۷۳۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

۱۰ رتبه برتر توسط دانش‌آموزان دختر در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری کسب شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از کسب ۱۰ رتبه برتر توسط دانش آموزان دختر در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری خبری داد.

 ۱۰ رتبه برتر توسط دانش‌آموزان دختر در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری کسب شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مراسم اختتامیه بخش هنری سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در نیشابو، در حالی به پایان رسید که دانش‌آموزان دختر منتخب استان قزوین، موفق به کسب 10 رتبه ارزشمند کشوری شدند.
وی افزود: براساس اعلام کمیته داوران این دوره از مسابقات، دانش آموزان گلی چوپان رتبه اول کشوری فیلم کوتاه را با فیلم "من بهار هستم"، و همچنین یگانه شعبانی رتبه اول کشوری در رشته طراحی با مداد را به دست آورند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه بیان کرد: سایر رتبه برتر دانش آموزان دختر استان قزوین شامل فاطمه یعقوبی در رشته جاجیم بافی رتبه دوم، محدثه هزاره ای، سیده فاطمه موسوی، آزاده یوسف زاده و معصومه شهبازی در فیلم کوتاه رتبه سوم ، نماهنگ ساخته شده توسط فاطمه تقوی رتبه سوم دراین دوره از مسابقات می باشد.
وی تصریح کرد: فیلم کوتاه "یک اتفاق شیرین" ساخته نفیسه حاجی زاده و فاطمه خدادادبیگی نیز به عنوان فیلم برگزیده این دوره از مسابقات انتخاب شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تأکید کرد: دانش آموزان پسر شرکت کننده در این دوره از مسابقات نیز موفق به کسب 25 رتبه کشوری شدهاند، که از زحمات کلیه مربیان، معلمان و کارشناسان تشکر و قدردانی می‌شود.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان