۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین بسته‌های بیمه‌ای باخدمات متفاوت به فرهنگیان ارائه می‌شود
کد خبر: ۳۷۹۲۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

بسته‌های بیمه‌ای باخدمات متفاوت به فرهنگیان ارائه می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال آینده از بسته‌های بیمه‌ای با خدمات متفاوت برای فرهنگیان استفاده می‌کنیم،‌گفت: استفاده از نیروهای پیش دبستانی باید در مناطق مورد نیاز باشد.

بسته‌های بیمه‌ای باخدمات متفاوت به فرهنگیان ارائه می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سید محمد بطحایی اظهارکرد: بیمه آتیه سازان سیر خوبی را طی می‌کند و در بخش کیلینیک و بیشتر در حوزه بیمارستان‌ها کار خود را به طور مطلوب انجام می‌دهد.
معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیمه آتیه سازان برای جذب فرهنگیان بیشتر به دنبال افزایش کیفیت است ادامه داد: پیشرفت بیمه آتیه سازان برای بالا بردن کیفیت خدمات عالی بوده و هولوگرام ها به تمام استان ها فرستاده شده است.
وی بیان کرد: برای سال آینده از بسته های بیمه ای مختلف با خدمات متفاوت برای فرهنگیان استفاده می کنیم زیرا استفاده از خدمات بیمه طلایی فرهنگیان منوط به ثبت نامه است.
بطحایی خاطرنشان کرد: در شرایط موجود اصلاح ساختار نیروی انسانی را هدف گذاری کردیم و ورود نیروی جدید موجب کاهش بودجه آموزش و پرورش است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اگر بخواهیم از نیروی داوطلب پیش دبستانی طبق موضوع مصوبه مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم باید در مناطقی که نیاز است، استفاده شود.
وی با بیان اینکه برای استخدام مربیان پیش دبستانی نیاز به ردیف استخدامی از معاونت راهبردی ریاست جمهوری داریم گفت: این معاونت معتقد است که بر اساس قوانین موجود آنچه به عنوان سهمیه به آموزش و پرورش داده می شود، پیش از این مورد استفاده قرار گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره سرانه مدارس افزود: باید سهمیه بیشتری از دولت بگیریم، تلاش بر این است اعتباری بالغ بر120 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار داده بشود.
منبع: مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان