۱۳/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۵ چهارشنبه

صبح قزوین صحن علنی شورای شهر قزوین نیمه‌‌تمام ماند
کد خبر: ۳۶۹۶۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۲۴ ساعت: ۲۱:۹ ↗ لینک کوتاه

در پی اعتراض جمعی از اعضای شورای شهر؛

صحن علنی شورای شهر قزوین نیمه‌‌تمام ماند

در پی حرکت اعتراضی پنج نفر از اعضای شورای شهر قزوین به عملکرد شهردار و ترک صحن علنی، جلسه شورای شهر قزوین نیمه‌‌تمام ماند.

صحن علنی شورای شهر قزوین نیمه‌‌تمام ماند
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر قزوین سه‌شنبه شب با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از مدیران شهرداری در تالار مردم شهرداری قزوین برگزار شد.
 
در این جلسه اعضای شورای شهر قزوین پس از بررسی لوایح و نظرات، ابتدا با لایحه شهرداری مبنی بر اجاره مجموعه پیست پرش در آسمان سورتمه ریلی و فروشگاه‌های جانبی آن و سینما تابستانه در مجموعه بوستان باراجین موافقت کردند.

راه‌اندازی دوباره پیست پرش در آسمان بوستان فدک

قاسم اللهیاری در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین، در خصوص این لایحه گفت: لایحه اجاره مجموعه پرش در آسمان، فروشگاه‌های جانبی و سورتمه و همچنین سینمای تابستانه بوستان فدک در راستای ایجاد و توسعه مراکز تفریحی در سطح شهر به تصویب رسید.
 
وی افزود: طبق نظرسنجی‌ها ایجاد فضاهای تفریحی و توسعه آن در سطح شهر یکی از اولویت‌های مردم قزوین است، این مجموعه بیش از پنج سال است به دلیل نبود ساختار استاندارد بلااستفاده و مستهلک مانده است.
 
رئیس‌ کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین بیان کرد: با مصوبه شورا مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به منظور تعمیر و تجهیز این مجموعه اختصاص خواهد یافت و این مجموعه با قیمت ماهیانه ۳۵ میلیون تومان به بهره‌برداران از طریق تشریفات قانونی مزایده به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
 
اللهیاری در پایان گفت: سینمای تابستانه مجموعه تفریحی فدک ظرفیت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تابستانی و همگانی در راستای نشاط اجتماعی است که مدتی است سیستم صوتی و نمایشگر آن دچار مشکل شده، با این مصوبه این موضوع نیز حل خواهد شد.
 
در این جلسه همچنین با لایحه شهرداری مبنی بر حمل پخش تراکم و لکه‌گیری و روکش آسفالت در منطقه نمونه گردشگری باراجین موافقت شد.
 
اعضای شورای شهر قزوین همچنین با لایحه ترمیم ترانشه و لکه‌گیری و روکش دستی آسفالت سطح منطقه ۳ به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال از ردیف بودجه اعتباری موافقت کردند.

جلسه شورای شهر نیمه تمام ماند

در این جلسه پنج نفر از اعضای شورای شهر قزوین پس از عدم پاسخگویی مناسب نماینده شهرداری در طرح‌های محوله و در اعتراض به عدم توانمندی شهردار قزوین در اجرای مصوبات پارلمان محلی صحن شورا را ترک کرده و جلسه را نیمه‌تمام ماند.
 
فاطمه اشدری رئیس کمیسیون خانواده و بانوان شورای شهر قزوین اولین کسی بود که در اعتراض به عدم رسیدگی و عدم پاسخگویی مکرر شهردار قزوین به مصوبات شورای شهر، صحن علنی شورای شهر را ترک کرد.
 
در ادامه نیز قاسم اللهیاری دبیر شورا به همراه محسن حق‌شناس و ولی چگینی دیگر اعضای شورای شهر و همچنین علی فرمانی رئیس شورا، فاطمه اشدری را در این حرکت اعتراضی همراهی کردند.
 
انتهای خبر/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان