۱۳/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۵ چهارشنبه

صبح قزوین از قاچاق سوخت تا مرگ عابر
کد خبر: ۳۶۹۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۲۴ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

اخبار پلیس قزوین در یک نگاه؛

از قاچاق سوخت تا مرگ عابر

مهم‌ترین اخبار روز پلیس قزوین را در خبر زیر بخوانید.

از قاچاق سوخت تا مرگ عابر
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاری پلیس قزوین، مهم‌ترین اخبار امروز پلیس قزوین را در خبر زیر بخوانید.
 
كشف ۵هزار ليتر سوخت قاچاق درتاکستان
 
 وجيه الله عبدي در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي بخش اسفرورين در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه کاميون مشکوک و جهت بررسي بيشتر آن را متوقف کردند.
 
وي بيان داشت: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از خودرو ۵ هزار ليتر گازوئيل  قاچاق و خارج از شبکه توزيع فرآورده‌هاي نفتي را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان افزود: مأموران در اين خصوص يک دستگاه خودرو  را توقيف و راننده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.
 
عبدي خاطر نشان کرد: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ تماس حاصل نمايند.
 
عدم توجه به جلو جان عابر را گرفت 
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس استان از برخورد خودرو چانگان با عابر پیاده در میدان مادر قزوین خبر داد و گفت: متاسفانه عابر پیاده در این حادثه جان باخت. 
 
سید علی آسیایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف بین یک دستگاه خودرو سواری چانگان با عابر پیاده در میدان مادر، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی با اشاره به اينكه پس از حضور پلیس در محل حادثه و پيگيري‌هاي صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر حين تردد در آدرس اعلامي و به علت عدم توجه به جلو با یک عابر پیاده برخورد کرده است، افزود: فرد مصدوم توسط عوامل امدادي به بیمارستان منتقل شد.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس استان قزوین بيان داشت: متاسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، عابر 81 ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
 
این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رانندگان خطرات و جوانب بی‌توجهی در رانندگی را جدی نگرفته و با اقدامات خطرآفرین، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند که این مسئله عواقب جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان