۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین شهادت دانشجوی لبنانی دانشگاه امام (ره)
کد خبر: ۳۶۹۴۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۳ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به جنوب لبنان صورت گرفت؛

شهادت دانشجوی لبنانی دانشگاه امام (ره)

محمدعلی حومانی زبان‌آموز لبنانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به همراه اعضای خانواده‌اش در حملات هوایی وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید.

شهادت دانشجوی لبنانی دانشگاه امام (ره)

به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سیدعلی  قاسم‌زاده، رئیس دانشگاه بین المللی امام‌خمینی(ره) در پی شهادت مظلومانه محمدعلی حومانی زبان‌آموز لبنانی دانشگاه به همراه اعضای خانواده‌اش در حملات هوایی وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به جنوب لبنان با صدور پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.



در متن این پیام آمده است:

«خبر شهادت مظلومانه برادر عزیز محمدعلی حومانی زبان‌آموز لبنانی دانشگاه و دیگر اعضای خانواده ایشان در حملات هوایی وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی به جنوب لبنان بسیار مایه تأسف و اندوه اینجانب و جامعه دانشگاهی شد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، این شهادت جانسوز را به دانشجویان بین الملل، به ویژه مردم عزیز لبنان و دانشجویان لبنانی در حال تحصیل دانشگاه تبریک و تسلیت عرض می کنم. این اقدامات ددمنشانه و تروریستی _ که نشان از ضعف و ناکامی رژیم غاصب صهیونیستی است_ نه تنها خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت برای مقابله با رژیم ترویستی صهیونیسم ایجاد نمی کند، همت مسلمانان و مردم غیور لبنان و حوزه مقاومت را برای نابودی آن رژیم بیشتر می کند.

امید است سازمان های مدعی حقوق بشر به ویژه شورای امنیت سازمان ملل به وظیفه قانونی خود برای احقاق حق ملت مظلوم منطقه ازجمله مردم شجاع و آزاده غزه و لبنان سرافراز اقدام عاجل به عمل آورد و از بی عملی و بی ارادگی و حمایت پیدا و پنهان خود از رژیم غاصب تروریستی صهیونیسم دست بردارد.

بی شک خون بهای شهادت مظلومانه کودکان و زنان و ملت مظلوم غزه و لبنان، آزادی قدس شریف و نابودی قریب الوقوع رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود. برای روح والای این دانشجوی شهید و خانواده گرامی او و همه شهیدان راه مقاومت و طریق القدس از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی و رضوان و آسایش بهشتی و علو درجات آرزومندم.»

سیدعلی قاسم‌زاده

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) (۱۴۰۳/۷/۳)

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان