۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین پیش‌بینی کاهش دما در قزوین
کد خبر: ۳۶۹۴۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۳ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین خبر داد:

پیش‌بینی کاهش دما در قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از فردا «چهارشنبه» با شمالی شدن جریانات و وزش باد‌های شمالی، انتظار کاهش دما تا پایان هفته را داریم.

پیش‌بینی کاهش دما در قزوین
مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در تشریح وضعیت آب و هوای استان برای روزهای آتی اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهیم داشت.
 
وی افزود: دیروز شاهد افزایش دمای ۵ تا ۶ درجه‌ای برای استان بودیم و پیش‌بینی می‌شود امروز هم هوا تا دو درجه گرم‌تر از دیروز باشد.
 
کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: برای امروز وزش باد‌های غربی و جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود و از فردا «چهارشنبه» چهارم مهرماه با شمالی شدن جریانات و وزش باد‌های شمالی انتظار کاهش دما تا پایان هفته می‌رود.
 
بهروزی با بیان اینکه در نیمه شمالی، دمای استان تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد، اظهار کرد: فردا وزش باد در کانال بادی استان همچون کوهین، تاکستان و بوئین‌زهرا شدید خواهد بود و همچنین در این مدت در ارتفاعات شمالی گاهی پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس هواشناسی استان قزوین یادآور شد: بیشینه دما ظهر دیروز در بوئین‌زهرا و رازمیان با ۳۸ درجه و کمینه دما در آبگرم ۱۲ درجه بود و دمای قزوین هم بین ۱۶ تا ۳۴ درجه در نوسان بود.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان