۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین تمسک به ارزش‌های مشترک راهی برای وحدت امت اسلامی
کد خبر: ۳۶۹۴۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۳۱ ساعت: ۲:۱۹ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

تمسک به ارزش‌های مشترک راهی برای وحدت امت اسلامی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تمسک به ارزش‌های مشترک و ترویج دوستی و همبستگی از مهم‌ترین مواردی است که مقام معظم رهبری همواره برای وحدت امت اسلامی به آن اشاره فرموده‌اند.

تمسک به ارزش‌های مشترک راهی برای وحدت امت اسلامی
سالار آبنوش در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: هفته وحدت در دورانی که استکبار، انقلاب اسلامی را خطری برای منطقه معرفی می‌کرد، با هوشمندی امام خمینی (ره) نام‌گذاری شد تا به تقویت روابط بین مسلمین کمک کند که فرصتی برای یادآوری اهمیت همبستگی و همکاری مسلمانان در برابر چالش‌های جهانی و اختلافات مذهبی است.
 
وی افزود: میلاد مبارک پیامبر اسلام (ص)، نه‌ تنها به‌ عنوان آغاز دین اسلام، بلکه به‌ عنوان نمادی از رحمت و محبت برای بشریت مطرح است و بر همه ما لازم است تا با معرفی ابعاد شخصیتی پیامبر رحمت، ظرفیت‌های وحدت مسلمین را برای مبارزه با غده سرطانی رژیم صهیونیستی به کار بگیریم. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) همواره بر دعوت به صلح، وحدت و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز تأکید داشتند و امروز نیز محور مقاومت بر همین موضوع تأکید دارد.
 
آبنوش ادامه داد: هفته وحدت از منظر مقام معظم رهبری، ظرفیتی برای ایجاد فضای گفتگو و تبادل نظر بین مذاهب است که می‌تواند به کاهش تنش‌ها و اختلافات کمک کند.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تمسک به ارزش‌های مشترک و ترویج دوستی و همبستگی از مهم‌ترین مواردی است که مقام معظم رهبری همواره برای وحدت امت اسلامی به آن اشاره فرموده‌اند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص هفته وحدت در دیدار اخیرشان با علمای اهل سنت نیز بیان‌گر رویکردی است که همه مسئولان باید داشته باشند و در برابر دشمنان و در راس آن رژیم صهیونیستی با هم متحد شوند تا دشمن نتواند بر ملت‌های مسلمان غلبه کند.

انتهای خبر/ ۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان