۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین ۴۱۸ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری قزوین
کد خبر: ۳۶۸۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲۳ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین خبر داد:

۴۱۸ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از اجرای ۴۱۸ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان و صدور ۲۲ اخطار کتبی در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد.

۴۱۸ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، علیرضا خزائلی گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ۴۱۸ بازدید نظارتی در راستای نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، بررسی موارد بهداشتی و رعایت شئونات اسلامی از تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی، مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی اجرایی شد.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: از این تعداد ۹۵مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۲۱۵ بازدید از مراکز پذیرایی و بین‌راهی و ۱۰۸ مورد مربوط به تور‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان است.
 
خزائلی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها۲۲ مورد اخطار کتبی، ۴۸ مورد تذکر شفاهی و ۱۱ مورد تشویق برای واحد‌های گردشگری سطح استان به ثبت رسید.
 
وی یادآور شد: علاوه بر این نظارت‌ها، برگزاری بازدید‌های مشترک کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو و روسای انجمن‌های حوزه گردشگری از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان در همه ایام سال است.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به این‌که فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص نوروز نیست، تأکید کرد: این بازدید‌ها به صورت مستمر در طول سال درحال انجام است و با واحد‌های متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان