۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین حمل و نقل عمومی رایگان در اختیار شهروندان محمدیه
کد خبر: ۳۶۸۵۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه عنوان کرد:

حمل و نقل عمومی رایگان در اختیار شهروندان محمدیه

شهردار محمدیه گفت: یکی از اقدامات خوب و شاخص ما در شهرداری محمدیه رایگان کردن حمل‌ونقل عمومی است، با هدف زیست محیطی، رفاه اجتماعی و اعتماد عمومی و... بود.

حمل و نقل عمومی رایگان در اختیار شهروندان محمدیه
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمد پیری در جام رسانه شهرستان البرز به اشاره به عملکرد شهرداری محمدیه در طی یکسال گذشته اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب و شاخص ما در شهرداری محمدیه رایگان کردن حمل‌ونقل عمومی است در پی آن چند هدف مهم را دنبال می‌کنیم.
 
وی افزود: این طرح با هدف زیست‌محیطی، افزایش رفاه اجتماعی و اعتماد عمومی، تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و... اجرا شده و در طی 15 ماهی که از اجرای آن می‌گذرد رضایت‌مندی بسیاری از شهروندان را که عموم از طبقه متوسط و جامعه کارگری هستند را در پی داشته است.
 
شهردار محمدیه توجه به سیما و منظر شهری را از دیگر اقدامات مدیریت شهری در محمدیه خواند و گفت: در دو سال گذشته بیش از 600هزار متر مربع از خیابان‌های شهر را برای بهبود سیمای شهری روکش و آسفالت انجام دادیم.
 
وی ادامه داد: از دیگر اقدامات ما در یکسال گذشته هدایت و اصلاح 13 کیلومتر از آب‌های سطحی بود که با لوله‌گذاری و اصلاح جداول هم عرض سواره زیاد شد و هم آب‌های سطحی به داخل لوله‌های آب هدایت شد.
 
پیری بیان کرد: اقدامات خوبی نیز در زمینه پیاده‌روسازی انجام شده، پروژه پارک شهر نیز 53 درصد پیشرفت داشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد درآمد پایدار، 200 واحد تجاری برای آینده شهر در دست ساخت داریم، همچنین از پروژه‌های نیمه‌کاره که طی سنوات گذشته احداث شده و بلااستفاده بوده است، تاکنون 22 واحد تجاری نیز راه‌اندازی شد.
 
شهردار محمدیه تاکید کرد: در این مدت ۵۰ هزار تن آسفالت در شهرهای محمدیه و مهرگان توزیع شده و 88 دوربین پلاک‌خوان و چرخشی برای بالا بردن امنیت شهر نصب شده است.
 
وی افزود: احداث دو کمربندی شمالی با هدف ساماندهی ورودی و خروجی شهر محمدیهو دسترسی ساکنان منطقه 4 و 5 به مرکز شهر با اعتبار ابتدایی ۵۰ میلیارد تومان و کمربندی غربی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان آغاز شده است.
 
پیری توجه به پروژه‌های فرهنگی را همچون تجهیز کتابخانه محمدیه را از دیگر اقدامات خوب شهرداری در طی دوسال اخیر خواند و گفت: آرام‌سازی پل خلیج فارس، احداث پارک‌سوار، پروژه پارک شهر، پارک ساحلی، احداث چمن مصنوعی در منطقه ۳ محمدیه و زمین ورزشی چندمنظوره در پارک بهشت مهرگان از اقدامات شهرداری محمدیه در مسیر توسعه و آبادانی است.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان