۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین یادواره شهدای خلبان استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۴۵۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱۴ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

یادواره شهدای خلبان استان قزوین برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین از برگزاری یادواره شهدای خلبان استان خبر داد.

یادواره شهدای خلبان استان قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ نشست خبری سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و امیر سرتیپ‌ دوم حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ظهر امروز در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این نشست گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری و یادواره شهدای خلبان استان قزوین در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء، یکشنبه ۱۵مرداد ماه سال جاری در صحن گلزار مطهر شهدای شهر قزوین برپا خواهد شد و پیش از شروع این مراسم هم غبارروبی مزار شهدای بزرگوار استان و به ویژه مزار شهید بابایی و والدین و همسر ایشان با مراسم نظامی انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین خاطرنشان کرد: در این مراسم تلاش شده از هیئت رئیسه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آید و میزبان امیر رودباری فرمانده سابق دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا و رئیس دفتر مطالبات راهبردی نهاجا به عنوان مهمان ویژه مراسم هستیم.

این مسئول گفت: همچنین امیر سرتیپ دوم خلبان جانباز و آزاده محمد صدیق قادری از همرزمان شهیدان بابایی و لشگری و به نوعی هم سلولی شهید لشگری در این مراسم حضور خواهند داشت.



شفیعی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌ای شایسته و باشکوه در خور شان شهیدان و خانواده گرامی آنان برگزار کنیم چراکه بنا بر فرمایشات فرمانده معظم و معزز کل قوا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این دین به گردن همه ما است.

وی در ادامه با تشکر از بنیاد شهید استان در تغییر سنگ مزار شهید بابایی افزود: در بازدیدی که در معیت مدیرکل بنیاد شهید استان از گلزار شهید قزوین داشتیم با توجه به آسیبی که به سنگ مزار شهید بابایی وارد شده بود پیشنهاد تغییر سنگ مزار را دادیم که با استقبال مدیرکل بنیاد شهید قزوین مواجه شده و اقدام به تعویض سنگ مزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با اشاره به تقدیم دو هزار و ۹۵٠ شهید استان از قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین، بیان کرد: در سطح استان ۹ شهید خلبان داریم که مزار مطهر هفت شهید در قزوین بوده و یک شهید در ناصر آباد و مزار شهید لشکری هم در تهران است.

وی در پایان با قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی گفت: رسالت بسیار سنگینی بر دوش اصحاب رسانه است که در مسیر آگاهی بخشی، روشنگری و جهاد تبیین فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان