۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین ولایت‌فقیه را هیچگاه تنها نگذارید
کد خبر: ۳۶۱۷۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ساعت: ۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدرضا فیاضی»؛

ولایت‌فقیه را هیچگاه تنها نگذارید

شهید محمدرضا فیاضی در وصیت‌نامه‌اش آورده است: «امام و ولایت را هیچگاه تنها نگذارید؛ در بیاناتش دقیق باشید و همه موضع‌گیری‌های خود را طبق آن انجام دهید ...»

ولایت‌فقیه را هیچگاه تنها نگذارید
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ شهید محمدرضا فیاضی، پنجم خرداد ماه سال ۱۳۴۵، در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش یوسف، کاسب بود و مادرش صغرا نام داشت، تا پایان دوره متوسطه و سطح دوم در حوزه علمیه درس خواند و روحانی بود.

این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

در وصیتنامه این شهید بزرگوار آمده است؛

دوستان و برادرانم! به یقین بدانید که دنیا فانی است و هیچ‌گاه بر آن اعتماد نتوان کرد. تلخی و شیرینی‌اش، هر دو در اوج، مقطعی و زودگذر است و آنچه دایمی و سرمایه جاودانی در دنیا و آخرت است، ایمان و عمل صالح است؛ پس همیشه به یاد خدا باشیم و او را از یاد نبریم که او همه چیز است و غیر او همه هیچ.

امام و ولایت را هیچ گاه تنها نگذارید؛ در بیاناتش دقیق باشید و همه موضع‌گیری‌های خود را در این سخنان جستجو نمایید. تشکیلات الهی و تَشکُّل را ارزش دهید که محکمترین سنگر برای حفظ اسلام، انقلاب، امام و مملکت، تشکیلاتی است که براساس معیار‌ها پایه‌ریزی شده و ارزش‌های راستین مکتب اسلام را والاترین هدف خود قرار داده باشد.

و به عقیده من تا زمانی که حزب افسار، عبودیت و قلاده ولایت بر گردن دارد، حزبی بودن افتخاری بس بزرگ است. همه در کار خود و کوچکترین برنامه‌های زندگی با شناخت قدم برداریم در غیر این صورت مسئول درگاه خداوند متعال هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان