۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین جشنواره ابوذر متعلق به همه رسانه‌ها با سلایق مختلف است
کد خبر: ۳۶۱۰۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

جشنواره ابوذر متعلق به همه رسانه‌ها با سلایق مختلف است

محمد کشاورز گفت: خوشبختانه خبرنگاران با سلایق و نگاه‌های سیاسی متفاوت در جشنواره ابوذر شرکت کرده‌اند که امیدواریم هر ساله شاهد رشد کمی و کیفی آثار باشیم.

جشنواره ابوذر متعلق به همه رسانه‌ها با سلایق مختلف است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین با حضور در دفتر جدید پایگاه خبری صبح قزوین از این تحریریه بازدید و با مدیرمسئول، سردبیر و خبرنگاران این پایگاه خبری گفتگو کرد.

وی در این جلسه اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم ما در استان ارتقاء سطح کیفی رسانه‌ها و خبرنگاران است و نیاز به یک پوست اندازی در این حوزه هستیم.

کشاورز گفت: در جبهه انقلاب نیازمند نیروهای تازه نفس و با انگیزه و ایده هستیم و لازم است در این زمینه نیروهای جدید آموزش ببینند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: طرحی را تحت عنوان «هر پایگاه یک خبرنگار» را در پایگاه بسیج 147محله از قزوین دنبال می‌کنیم که به موجب این طرح برای هر پایگاه یک خبرنگار تربیت می‌شود که می‌تواند ظرفیت خوبی برای فضای رسانه استان باشد.

کشاورز ابراز کرد: طبق توافق با آموزش و پرورش استان درصدد هستیم تا دوره‌های آموزش خبر را در این اداره کل داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز حوزه رسانه نیازمند ورود و رشد نیروهای انقلابی است و باید به افراد باانگیزه هویت بخشید تا جذب حداکثری داشته باشیم.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به برگزارس هفتمین دوره جشنواره ابوذر در قزوین تصریح کرد: نگاه ما ارتقاء سطح فنی و کیفی آثار است.

کشاورز بیان کرد: گاهی این شبهه در بین برخی از شرکت کنندگان در جشنواره ایجاد می‌شود که صرفا یک عده خاص حائز رتبه می‌شوند و ما را متهم به تبعیض می‌کنند درحالی که اینگونه نیست.

وی یادآور شد: هر ساله داوری آثار را یا به تهران و یا به پیشکسوتان رسانه استان با جناح سیاسی متفاوت واگذار کردیم و هیچگاه خودم به شخصه در داوری آثار ورود نکردم لذا این شبهه که بسیج رسانه استان نگاه ویژه‌ای به برخی افراد در جشنواره ابوذر دارد، از اساس اشتباه و کذب است.

مسئول بسیج رسانه استان در پایان گفت: خوشبختانه خبرنگاران با سلایق و نگاه‌های سیاسی متفاوت در جشنواره ابوذر شرکت کرده‌اند که امیدواریم هر ساله شاهد رشد کمی و کیفی آثار باشیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان