۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین قزوین میزبان هشت لاله گمنام می‌شود
کد خبر: ۳۶۰۷۰۴ نویسنده: رقیه کشاورز تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۲۳ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

همزمان با ایام فاطمیه؛

قزوین میزبان هشت لاله گمنام می‌شود

سرهنگ محمد امیری مقدم گفت: باتوجه به جلسات برگزار شده در استانداری قزوین و شورای دفاع مقدس استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین مقرر شد پیکر شهدای گمنام در روز جمعه دوم دی ماه سال‌جاری قبل از اقامه نماز جمعه وارد استان شود.

قزوین میزبان هشت لاله گمنام می‌شود
سرهنگ محمد امیری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به میزبانی استان قزوین از شهدای گمنام اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه، پیکر مطهر 300 شهید گمنام در سراسر کشور تشییع می‌شود که سهم استان قزوین از این شهدا، هشت شهید است.

وی افزود: باتوجه به جلسات برگزار شده در استانداری قزوین و شورای دفاع مقدس استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین مقرر شد پیکر شهدای گمنام در روز جمعه دوم دی ماه سال‌جاری قبل از اقامه نماز جمعه وارد استان شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام از میدان میرعماد به سمت مسجدالنبی (ص) با حضور مردم شهید پرور برگزار می‌شود.

امیری مقدم عنوان کرد: همچنین مراسم تشییع و تدفین هشت شهید شناسایی شده استان قزوین در روز سه‌شنبه ششم دی ماه برگزار می‌شود.

وی با اذعان به اینکه منطقه عملیاتی تعدادی زیادی از شهدا مربوط به شلمچه است، گفت: جزئیات دقیق‌تر این شهدا در روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: باتوجه به اینکه از سوی هیئات مذهبی و نهادهای فرهنگی و مردمی برای حضور پیکر شهدا در محافل عزاداری درخواست شده است نیز شب وداع با شهدا در قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان