۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین تلفن مرکز مشاوره بنیاد قزوین ۲۷۲ بار به صدا درآمد
کد خبر: ۳۵۹۹۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۷ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

تلفن مرکز مشاوره بنیاد قزوین ۲۷۲ بار به صدا درآمد

محمدرضا شکوهی گفت: تلفن مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ۲۷۲ بار با هدف بهره‌گیری از خدمات مشاوره طی سال جاری به صدا درآمد.

تلفن مرکز مشاوره بنیاد قزوین ۲۷۲ بار به صدا درآمد

محمدرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر فعالیت می‌کند.

وی افزود: مشاوران مجرب این مرکز در زمینه‌های شغلی و تحصیلی، زوج درمانی، مشاوره فردی و خانوادگی، شیوه‌های فرزندپروری، ازدواج، مذهبی، مشاوره کودک و نوجوان، خدمات روان‌شناختی و روان‌پزشکی، اختلالات یادگیری و تست‌های تخصصی پیش از ازدواج، مشاوره‌های لازم را به علاقمندان ارائه می‌دهند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: علاقمندان علاوه بر مراجعه حضوری و گروهی به مرکز مشاوره می‌توانند به صورت تلفنی با مشاوران تماس حاصل نمایند و با طرح مشکلات خود، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

این مسئول گفت: یکصد و 43 ایثارگر در 272 جلسه طی تماس تلفنی با مرکز مشاوره بنیاد استان قزوین از خدمات مشاوره این مرکز بهره‌مند شدند.

شکوهی ادامه داد: این تماس‌ها، در مشاوره‌های شغلی، 20 نفر در 20 جلسه، مددکار اجتماعی 2 نفر در 2 جلسه، خانواده  16 نفر در 17 جلسه، تحصیلی 6 نفر در 6 جلسه، روان‌درمانی 26 نفر در 70 جلسه و روان‌پزشکی 73 نفر در یکصد و 57 جلسه بوده است.

وی در پایان یادآور شد: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین واقع در خیابان فلسطین روبروی ورزشگاه شهید بابایی است و علاقمندان می‌توانند ضمن مراجعه حضوری با شماره تلفن 33334827 تماس بگیرند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان